"Det här köpte jag idag!"-tråden

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
idag köpte jag en barn grind så jag kan stänga bort hundar och illrar från hallen. så äntligen kan man komma hem utan att fånga djuren i farten och kliva i iller bajs som hamnat på dörr mattan i protest för man lämnat dom. jippi!!!!:banana

Det kommer sluta med att dem hoppar över o har kul i hallen istället.

mandarin

Medlem
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
Yamaha mt 07 moto cage -14
nej då :) har en likadan till altandörren och den har funkat bra i två år. än så länge så är dom alla på rätt sida grinden. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag blev det 30 kg finfin billet alumumsmums:banana Här ska fräsas styrkronor!:yoparty

tkdrille

Guest
Köpte ett gymkort. 6 månader för 500 kr. Hitta de nån annanstans om ni kan =)

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Packar du ner mig i resväskan? I need a rest.

Haha, ja det hade kanske inte varit så dumt, en resa brukar vara ett perfekt sätt att få tankarna på annat håll och släppa vardagen :) Har inte träffat släkten sen 2008 heller så ser verkligen fram emot detta :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha, ja det hade kanske inte varit så dumt, en resa brukar vara ett perfekt sätt att få tankarna på annat håll och släppa vardagen :) Har inte träffat släkten sen 2008 heller så ser verkligen fram emot detta :)

När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis, så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand. Dock får man nog betala extra för vikten, men det kan jag bistå med! :tummenupp

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis, så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand. Dock får man nog betala extra för vikten, men det kan jag bistå med! :tummenupp

Imponerande! :tummenupp Får du plats i en resväska så blir det nog inte så dyrt med vikten heller tror jag ;) :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sovmorgonar köpte jag mig själv! I form av att byta skurkbussen mot pendlarmoppe

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis,
så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand.

Jag har inte köpt något i dag, men jag kan krypa in i ett
40cm brett köksunderskåp och stänga dörren efter mig.
:glömdet

:hej

/e

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...