"Det här köpte jag idag!"-tråden

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
idag köpte jag en barn grind så jag kan stänga bort hundar och illrar från hallen. så äntligen kan man komma hem utan att fånga djuren i farten och kliva i iller bajs som hamnat på dörr mattan i protest för man lämnat dom. jippi!!!!:banana

Det kommer sluta med att dem hoppar över o har kul i hallen istället.
 

mandarin

Medlem
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Sundbyberg
Hoj
Yamaha mt 07 moto cage -14
nej då :) har en likadan till altandörren och den har funkat bra i två år. än så länge så är dom alla på rätt sida grinden. ;)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag blev det 30 kg finfin billet alumumsmums:banana Här ska fräsas styrkronor!:yoparty
 

tkdrille

Guest
Köpte ett gymkort. 6 månader för 500 kr. Hitta de nån annanstans om ni kan =)
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Packar du ner mig i resväskan? I need a rest.

Haha, ja det hade kanske inte varit så dumt, en resa brukar vara ett perfekt sätt att få tankarna på annat håll och släppa vardagen :) Har inte träffat släkten sen 2008 heller så ser verkligen fram emot detta :)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha, ja det hade kanske inte varit så dumt, en resa brukar vara ett perfekt sätt att få tankarna på annat håll och släppa vardagen :) Har inte träffat släkten sen 2008 heller så ser verkligen fram emot detta :)

När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis, så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand. Dock får man nog betala extra för vikten, men det kan jag bistå med! :tummenupp
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis, så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand. Dock får man nog betala extra för vikten, men det kan jag bistå med! :tummenupp

Imponerande! :tummenupp Får du plats i en resväska så blir det nog inte så dyrt med vikten heller tror jag ;) :)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sovmorgonar köpte jag mig själv! I form av att byta skurkbussen mot pendlarmoppe
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis,
så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand.

Jag har inte köpt något i dag, men jag kan krypa in i ett
40cm brett köksunderskåp och stänga dörren efter mig.
:glömdet

:hej

/e
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top