"Det här köpte jag idag!"-tråden

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Kan notera att vissa yngre förmågor här köper värmepumpar, mogna-skodabilar och sådant.

Kan bara betyda en sak.

Jepp. Jag börjar bli gammal... Fewk...

(köpte 40 kanelbullar igår som jag (nåja, företaget) bjöd runt på.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Idag först fick jag fakturan på ett lagerbolag jag köpte i torsdags så det bör väl räknas som idag då den betalades :va
Det firade jag genast med att bränna lite mer pengar på en här som jag alltid har saknat:
14260_e91860548dea47f30fc1b0e6c55f29bd.jpg
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Nya flipups precis inköpta som jag ska montera på min Hera triarii-tillsats jag köpte igår, som komplement till Halosiktet =)
Väntar med iver.

02153_2.jpg

20121003_170939.jpg
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Kan notera att vissa yngre förmågor här köper värmepumpar, mogna-skodabilar och sådant.

Kan bara betyda en sak.

Jepp. Jag börjar bli gammal... Fewk...

(köpte 40 kanelbullar igår som jag (nåja, företaget) bjöd runt på.

Tro mig, jag hade gärna sluppit köpt värmepumpen om jag kunnat. :gnissla

Sjukt tråkigt inköp, men som kommer spara pengar i längden så det är ett måste.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Nya flipups precis inköpta som jag ska montera på min Hera triarii-tillsats jag köpte igår, som komplement till Halosiktet =)
Kan du förklara varför man väljer att bygga om en 9mm pistol så den ser ut som en automatkarbin? Nog för att det är svårt att få licens för en riktigt sådan men ditt bygge är ju fortfarande en pistol:va
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Kan du förklara varför man väljer att bygga om en 9mm pistol så den ser ut som en automatkarbin? Nog för att det är svårt att få licens för en riktigt sådan men ditt bygge är ju fortfarande en pistol:va

För att det är skitkul att skjuta med, eller ställa upp i ipsc.
 

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Lilla Peking
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag köpte i går en gård från 1800-talet utanför stan på landet till mig och mina döttrar och min förhoppningsvis snart sporthojssambo. Huset på 130 m2 har härliga gamla trägolv, kakelugnar och snickarglädje på verandan. Men bäst av allt är att det är ett garage på 100 m2 fördelat på ett stort varmt dubbelgarage och två mindre rum (och hela garaget har en övervåning som kan inredas till en lägenhet för långväga gäster). Allt det bästa för min älskade Rockkatt :) På tomten finns också idag en hästhage... den kommer nog transformeras till crossbana åt ungarna tänker jag... klart ungarna ska ha en egen crossbana liksom :tummenupp

Jag är sjukt nöjd :fakta Läskigt som faan o köpa nått så dyrt själv men jag är ju van att våga utmana mig själv så tja... en gammal gård ska man nog kunna ratta runt, hur svårt kan det va liksom :yoparty
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag köpte i går en gård från 1800-talet utanför stan på landet till mig och mina döttrar och min förhoppningsvis snart sporthojssambo. Huset på 130 m2 har härliga gamla trägolv, kakelugnar och snickarglädje på verandan. Men bäst av allt är att det är ett garage på 100 m2 fördelat på ett stort varmt dubbelgarage och två mindre rum (och hela garaget har en övervåning som kan inredas till en lägenhet för långväga gäster). Allt det bästa för min älskade Rockkatt :) På tomten finns också idag en hästhage... den kommer nog transformeras till crossbana åt ungarna tänker jag... klart ungarna ska ha en egen crossbana liksom :tummenupp

Jag är sjukt nöjd :fakta Läskigt som faan o köpa nått så dyrt själv men jag är ju van att våga utmana mig själv så tja... en gammal gård ska man nog kunna ratta runt, hur svårt kan det va liksom :yoparty

Kostade som en trea i innerstan?
Grattis!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top