Sån ska ja åså ha!
tack för tipset
Kan notera att vissa yngre förmågor här köper värmepumpar, mogna-skodabilar och sådant.
Kan bara betyda en sak.
Jepp. Jag börjar bli gammal... Fewk...
(köpte 40 kanelbullar igår som jag (nåja, företaget) bjöd runt på.
Vad är det för manick?
Kanske en sån där mojäng som man lyfter gips med när man gipsar tak?
Fy fan, du kan ju börja jobba åt mig när som helst med dessa kunskaper
Mojäng, skivhiss, skivlyft, gipshiss mm. Kär mojäng har många namn.
Nya flipups precis inköpta som jag ska montera på min Hera triarii-tillsats jag köpte igår, som komplement till Halosiktet =)
Väntar med iver.
View attachment 371081
View attachment 371082
Vad är det där, en soft air gun ?
Kan notera att vissa yngre förmågor här köper värmepumpar, mogna-skodabilar och sådant.
Kan bara betyda en sak.
Jepp. Jag börjar bli gammal... Fewk...
(köpte 40 kanelbullar igår som jag (nåja, företaget) bjöd runt på.
Fy fan, du kan ju börja jobba åt mig när som helst med dessa kunskaper
Mojäng, skivhiss, skivlyft, gipshiss mm. Kär mojäng har många namn.
Kan du förklara varför man väljer att bygga om en 9mm pistol så den ser ut som en automatkarbin? Nog för att det är svårt att få licens för en riktigt sådan men ditt bygge är ju fortfarande en pistolNya flipups precis inköpta som jag ska montera på min Hera triarii-tillsats jag köpte igår, som komplement till Halosiktet =)
Kan du förklara varför man väljer att bygga om en 9mm pistol så den ser ut som en automatkarbin? Nog för att det är svårt att få licens för en riktigt sådan men ditt bygge är ju fortfarande en pistol
Jag föreslog IPSC med GRG senast jag var på militärövning... fick inte igenom det
Jag köpte i går en gård från 1800-talet utanför stan på landet till mig och mina döttrar och min förhoppningsvis snart sporthojssambo. Huset på 130 m2 har härliga gamla trägolv, kakelugnar och snickarglädje på verandan. Men bäst av allt är att det är ett garage på 100 m2 fördelat på ett stort varmt dubbelgarage och två mindre rum (och hela garaget har en övervåning som kan inredas till en lägenhet för långväga gäster). Allt det bästa för min älskade Rockkatt På tomten finns också idag en hästhage... den kommer nog transformeras till crossbana åt ungarna tänker jag... klart ungarna ska ha en egen crossbana liksom
Jag är sjukt nöjd Läskigt som faan o köpa nått så dyrt själv men jag är ju van att våga utmana mig själv så tja... en gammal gård ska man nog kunna ratta runt, hur svårt kan det va liksom
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|