Har en billig mettiscopter som du kan få köpa![]()
Hehe, tackar för erbjudandet men det var många år sen jag övergav smetbränslet och elalternativen fortsätter att leverera =0)
Har en billig mettiscopter som du kan få köpa![]()
Oklart, tog bara tillfället att visa den fina bilden![]()
Det som hände han var att på räjshojarna, detta vara Superstock 600, så är reglaget ledat som ett gångjärn ungefär och när han var på väg ur Ejes så stötte en fiende ihop med han, knappt märkbart. Sedan när han kom upp mot hårnålen så var det trafik där varav han skulle bromsa men greppade bara luft... Bromsgreppet hade med andra ord vikt upp sig en bit och stannat kvar där vilket resulterar i att han får panik eftersom han är på väg att köra bowling med 5 hojar framför och känslan blir inte den bästa med ett uppvikt handtag som han förmodligen slet tag i =0)
Resultatet ser ni i bilden ovan, men det gick bra med han och missade även alla andra också.
Skulle vara kul att hitta ett klipp på Peter Lindéns legendariska avåkning på Skandinaviska Räservägen.
I slutet av flygrakan märker han att bromsgreppet på CB1100Ren is no more.
Tog en bra stund att hitta hojjen.
Noga med eftermarknadshandtag att se till att det blir lite spel så att luftningen öppnar helt.
Kan behöva filas lite.
Är du nöjd med stället? Är sugen på nåt sånt nu när det är kallt ute!
Över 7 timmar hårdrock
![]()
Sååå, undvk kortbyxor när du vispar runt.![]()
Jag ska bli världsmästare.. ju!![]()
Nädå.. visst måste man passa sig, jag ser gärna att jag har någon form av glasögon, solglajjer eller skyddsglasögon på mig när den där fläktar runt.
Idag blev det nya dojjor till helikoptern, läs träningsställ, samt lite reservskruvar:
Provkörning sker i helgen, torrbrytningen säger - awesome för pengarna.
Fattar inte att folk använder nöddomkraften när dom ska byta däck på bilen, så dåliga som dom är!(varför har inte nya bilar reservhjul, en liten dålig domkraft och ett halvtaskigt fälgkors som min gamla Renault hade?)
View attachment 372473
Eftersom nya bilar tydligen inte har några reservhjul eller dylikt fick det bli en trip till Bäst-tema när vinterdäcken skulle på. Fick komplettera med lite fälgkors och annat matnyttigt att ha vid däcksbytet...
(varför har inte nya bilar reservhjul, en liten dålig domkraft och ett halvtaskigt fälgkors som min gamla Renault hade?)
View attachment 372473
(varför har inte nya bilar reservhjul, en liten dålig domkraft och ett halvtaskigt fälgkors som min gamla Renault hade?)
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X