"Det här köpte jag idag!"-tråden

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Ducatiägande är ju en livsstil. Lite som att vara med i Opus Dei. Ganska jämförbart faktiskt.

Jag skall äga en ducce igen, nån gång, inte nästa säsong men kanske säsongen därpå.. Måste måste måste...
Fy fan vad illa det är att komma ut till versysen när man ägt en Ducce. Har ni sett TV-serien Scrubs förstår ni hur jag känner när jag säger att jag känner igen mig när jag hör Dr Kelso tala om sin fru... så känns det varje gång jag sätter mig på hojen... nån form av blandning av avsky som får en att kräkas i munnen och pliktskyldighet. En ny Ducati och man kanske ler när man sätter sig på hoj igen. fy fan
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Min åttonde (ja, nr 8)
E man frisk lr?

images

Nej! :fakta
 

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
Nu ska jag bara hitta en bra dvd spelare som spelar alla format :banana
4* golvhögtalarna, så det bör bli bra :p
 

Bifogat

  • 1.png
    1.png
    55.4 KB · Visningar: 94
  • 2.png
    2.png
    95.4 KB · Visningar: 99
  • 3.png
    3.png
    98.6 KB · Visningar: 89
  • 4.jpg
    4.jpg
    22.9 KB · Visningar: 100

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
Ska man ha ett ordentligt bioljud så går det inte med små klena satteliter, har kollat genom samtliga, provlyssnat o.s.v
Men för mina krav behöver jag något med tryck i, och nu kan jag spela mig döv. Dessutom tycker jag dom är jävligt snygga.

Posta gärna upp era egna system :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Jag kör ett par gamla B&W golvhögtalare (kostade 40 papp paret nya, jag köpte mina begagnat ett par år senare för 4:yoparty) med separat stärkare kopplat till en multiformatDVD. Vilket år tillhör jag?:va
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Har bara 10 mil till linkan, borde nog ta och åka för att prova lite. Är jäkligt sugen på byxorna då dom gamla har smakat asfalt ett par ggr i sommar och har hål överallt, kör mest med väst+hoodie men jackan tror ja kan vara skönt på vår/höst.

Grymt ställ, körde i Laxås endurospår idag, älskar det. Lite varmt för enduro just nu, men det blir perfa till snöspårsenduron som det handlades till. :) Lirade bra idag med ventilationskedjorna öppna.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Grymt ställ, körde i Laxås endurospår idag, älskar det. Lite varmt för enduro just nu, men det blir perfa till snöspårsenduron som det handlades till. :) Lirade bra idag med ventilationskedjorna öppna.

Hur fan? Nog för att jag kör långsamt men jag kör med sommarutrustningen med en väst över, sätter väl på ärmarna på jackan vid isåka om det är mulet. Svettigt satan annars ju.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hur fan? Nog för att jag kör långsamt men jag kör med sommarutrustningen med en väst över, sätter väl på ärmarna på jackan vid isåka om det är mulet. Svettigt satan annars ju.

Huvva, crosströja å' vinterenduro. :crash Jag föredrar en redi' jacka man kan reglera ventilationen själv i. :)
 

Hudik

Guest
Kommer att bli skitsnyggt på nyhojen..
 

Bifogat

  • mS33.jpg
    mS33.jpg
    12.2 KB · Visningar: 209

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Du kör alltså skyddsväst och crosströja när det är kring nollan?

Ja i skogen kör jag nog så ja om det är fint väder, är det mulet eller kvällsåka brukar jag ha min endurojacka fast utan ärmar, de går att ha utan problem iaf ner till -10, isåka där det är lite mer fartvind så åker ärmarna på om det inte är strålande sol.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top