Jag kör med Under Armour compression under skinnstället. It's the shit kan jag lova Skinnet bara glider av även om man kört bana under varma dagarKombinerat med nyligen inköpt kompressionsunderställ ska jag bli snabbast i motionsspåret
Jag kör med Under Armour compression under skinnstället. It's the shit kan jag lova Skinnet bara glider av även om man kört bana under varma dagarKombinerat med nyligen inköpt kompressionsunderställ ska jag bli snabbast i motionsspåret
Jag kör med Under Armour compression under skinnstället. It's the shit kan jag lova Skinnet bara glider av även om man kört bana under varma dagar
Jag har inte hunnit få min. Jag vill kunna surfa och så och därför ville jag ha ett hyffsat tangentbord.
Den modellen som har fjärrkontroll finns även hos Deal Extreme för 70 dollar.
http://dx.com/p/mini-android-4-0-ne...-dual-usb-tf-hdmi-av-black-4gb-1gb-ram-147420
Tänk bara på att den har amerikansk kontakt(flatstift) så du får komma ihåg att köpa en adapter. DX säljer adapter för 89 cent.
En annan sak som jag sett är att många säljer en version för typ 10$ mindre men då är det bara hälften så mycket RAM, 512mb istället för 1gb.
Jag gissar att jag kommer använda ES Filutforskare och BSPLayer samt MXPlayer...
Återkommer så snart jag fått mina saker och testat. Jag gissar att jag och Klyrre kommer skriva mer i hans "Mini.PC-tråd" när vi hunnit testa mer. Han har dock redan fått sina grejor.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?257272-Microdator-r%E5d
Ska det räcka hela helgen?
Är det något du rekommenderar?
Känner mig väldigt skeptisk till Jim Beam Honey, så jag skulle behöva en recension
Håll reda på kvittot. De Merrell-don jag haft har jag trampat sönder på nolltid. Nuvarande t ex.
Märkligt. Mina gamla, som dessa är tänkta att ersätta, köpte jag 2005.
Absolut inte min mening att klanka ner och jag hoppas jag haft oflyt bara.
Är det något du rekommenderar?
Känner mig väldigt skeptisk till Jim Beam Honey, så jag skulle behöva en recension
Perfekt för att dämpa smällande köksluckor
Håll reda på kvittot. De Merrell-don jag haft har jag trampat sönder på nolltid. Nuvarande t ex.
Du vet att det finns silikonpluttar avsedda för ändamålet att tjöpa, ca?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|