"Det här köpte jag idag!"-tråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Jag kör med Under Armour compression under skinnstället. It's the shit kan jag lova :fakta Skinnet bara glider av även om man kört bana under varma dagar

Ja jag tänkte faktiskt på det när jag fick mitt underställ att det vore ju super under skinnställ. Jag kör ju med tygkläder så det är inget större problem för mej men brorsan hade ju lite bekymmer nere i Italien :p
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag har inte hunnit få min. Jag vill kunna surfa och så och därför ville jag ha ett hyffsat tangentbord.

Den modellen som har fjärrkontroll finns även hos Deal Extreme för 70 dollar.
http://dx.com/p/mini-android-4-0-ne...-dual-usb-tf-hdmi-av-black-4gb-1gb-ram-147420

Tänk bara på att den har amerikansk kontakt(flatstift) så du får komma ihåg att köpa en adapter. DX säljer adapter för 89 cent.
En annan sak som jag sett är att många säljer en version för typ 10$ mindre men då är det bara hälften så mycket RAM, 512mb istället för 1gb.

Jag gissar att jag kommer använda ES Filutforskare och BSPLayer samt MXPlayer...

Återkommer så snart jag fått mina saker och testat. Jag gissar att jag och Klyrre kommer skriva mer i hans "Mini.PC-tråd" när vi hunnit testa mer. Han har dock redan fått sina grejor.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?257272-Microdator-r%E5d

Nå... :)
Jag är främst ute efter recension av fjärrkontroller och spelare.
Kunde inte hålla mig utan köpte en egen. Den med fjärr. Tog en jädra stund i posten tyvärr så jag har bara haft den några dagar.

Har inte hunnit leka så mkt då barnen tar alltför stor tid av kvällarna. Här är mina korta kommentarer så långt.
Den inbyggda spelaren klarade inte att koppla upp sig på min NAS (kan vara SBS iofs) och BS Player kan inte spela ISO-filer.
Funderar vidare på om det kan vara så att BS Player inte kan använda sig av hårdvarustöd för att spela upp då det laggar lite när jag kör HD-material streamat men inte lägre upplöst material. Tyckte även att GGN-sändningen på SVT Play laggade lite lite på Mini X men inte på min laptop. Hastigheten på mitt WLAN borde inte vara några problem då en WD-mediaspelare som står bredvid, utan extern antenn, inte har några problem att streama.
Har du testat andra spelare?
Kör du enbart via USB-HD?
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
138493_001.jpg
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top