"Det här köpte jag idag!"-tråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
94 kvm radhus...

..i Bromma, finns det? =0) Grattis!

På tal om så fick jag reda på att en gammal kompis köpt hus för första gången och bestämde mig för att skoja lite med han o köra en Ove via sms, vi har inte umgåtts på flera år..:

"Tja det är jag! Hörde att du tjackat kåk - Grattis som fan, bra jobbat! (till er allihop så man inte får skit för det) Jo jag tänkte på en sak, jag har lite grejjer som behöver förvaring - En bil, två motorcyklar och en uppsättning sommarhjul.. är det okej om jag sladdar över med dem till dig nu när du har kåk? Inomhusförvaring, helst värme och du får såklart några bärsa för besväret, har en back här som det inte saknas så många ur."

Har inte fått något svar ännu :gnissla men jag skickade det till några gemensamt bekanta som bevis på att det är ett skämt när hans drake tappar det :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ruger 10/22 Takedown.

IMG_1892300PPI45AngleSize1024.jpg

Ett trevligt salongsgevär för plinkning och bankrån.

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
KTM 1290 GT-22, Husky 701, Yamaha 660 XTR
..i Bromma, finns det? =0) Grattis!

På tal om så fick jag reda på att en gammal kompis köpt hus för första gången och bestämde mig för att skoja lite med han o köra en Ove via sms, vi har inte umgåtts på flera år..:

"Tja det är jag! Hörde att du tjackat kåk - Grattis som fan, bra jobbat! (till er allihop så man inte får skit för det) Jo jag tänkte på en sak, jag har lite grejjer som behöver förvaring - En bil, två motorcyklar och en uppsättning sommarhjul.. är det okej om jag sladdar över med dem till dig nu när du har kåk? Inomhusförvaring, helst värme och du får såklart några bärsa för besväret, har en back här som det inte saknas så många ur."

Har inte fått något svar ännu :gnissla men jag skickade det till några gemensamt bekanta som bevis på att det är ett skämt när hans drake tappar det :D

Nja, dags att uppdatera profilen för min del... Resarö går flyttlasset till, de radhus som finns i bromma är Per Albin husen och dit sträckte sig inte riktigt min plånbok:)

Några Oves undanber jag mig ifrån:gnissla

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Ett trevligt salongsgevär för plinkning och bankrån.

Tittat rätt mycket på olika modeller av 10/22 och kommit fram till att kunna packa ner den, tre magasin och hörselskydd i den väskan gör att man enklare kommer iväg till skjutbanan.

Ska bara hitta ett bra glas till den. Bra och billigt. :näsblod

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Tittat rätt mycket på olika modeller av 10/22 och kommit fram till att kunna packa ner den, tre magasin och hörselskydd i den väskan gör att man enklare kommer iväg till skjutbanan.

Ska bara hitta ett bra glas till den. Bra och billigt. :näsblod
Inte så värst mycket för halvautomater över lag.

Men den bössan och en rabbitbana är fan inte tråkigt.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Här behöver man inte gråta över kostnaden utan kan glatt tömma magasin efter magasin bara för att det är roligt! :D

22a är skoj.
Håll dig till jaktamunition och förleds inte att tro att det är en ofarlig leksaksbössa.
Den slår utan vidare igenom tvåtumsvirke inom hundra meter.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Den är riktigt god. :)

Sen varför jag inte bokar genom bolaget är för att dom inte kan ta betalt online.

Den där är jag väldigt nyfiken på. Någon som har några kommentarer och utlåtanden?

En annan sak jag är nyfiken på:
- Varför 39£(~430kr) på Whiskyexchange när den finns för 399kr på bolaget?
http://www.systembolaget.se/85555

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Inte köpte förvisso, fick:
Fåtölj.jpg

Gungfåtölj med reclinerfunktion (fotstöd och fällbar rygg, går att lägga helt platt), Bekväm så in i norden:tummenupp

Lite sliten i galonen dessvärre (tyvärr inte äkta läder nej) men för en fattig student är gratis gott! Funkar bra gör den iallafall och är som sagt rysligt bekväm:banana Tack du vänliga själ som gav den till mig:tummenupp

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Inte köpte förvisso, fick:
View attachment 374210

Gungfåtölj med reclinerfunktion (fotstöd och fällbar rygg, går att lägga helt platt), Bekväm så in i norden:tummenupp

Lite sliten i galonen dessvärre (tyvärr inte äkta läder nej) men för en fattig student är gratis gott! Funkar bra gör den iallafall och är som sagt rysligt bekväm:banana Tack du vänliga själ som gav den till mig:tummenupp

Sicken lumpsamlare du är! Vet dock hur bekväma sådan där fåtöljer är så jag ska väll inte häckla dig för mycket.:tungan

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC