BeyondEvil
*****ninja
Inte Gekås! Men nytt kök från Elgiganten och ny soffa + och lite annat smått och gott därifrån. Kvittot är nog längre än 2 meter.
Kalaset gick under 30'
Säljer Elgiganten soffor??
Inte Gekås! Men nytt kök från Elgiganten och ny soffa + och lite annat smått och gott därifrån. Kvittot är nog längre än 2 meter.
Kalaset gick under 30'
Har sett flera på sjön som haft några liggandes på däck, dock bara bland motorbåtsfolket. Ser väldigt bekvämt ut men tycker det varit lite synd att släpa med sig den som finns här hemma. Var köpte du den?Råkade spontant köpa mig en FatBoy idag. Det är Volvo Ocean Race-tema och gjord i segelmaterial. Det var 88% nedsatt pris från 7000:-
Den kommer ligga lagom brackigt längst fram på segelbåten
Har sett flera på sjön som haft några liggandes på däck, dock bara bland motorbåtsfolket. Ser väldigt bekvämt ut men tycker det varit lite synd att släpa med sig den som finns här hemma. Var köpte du den?
Nackdelen är väl att de ska förvaras någonstans.
Förgasaren behövde justeras på den sågen jag lånade så jag var klar över att den var svårstartad. Men jag trodde att han överdrev när han sa att man skulle dra så många gånger man orkade och sen lite till. Sågen såg ut att ha varit med i många år med bristande service, så jag tvivlar inte på att nya/välservade sågar startar betydligt lättare.
Det började snöa...
Säljer Elgiganten soffor??
Jag kan svära på att det satt någon på dendär nyss!
Manligt att handla en mobiltelefon som är dubbelt så dyr som motorsågen.....
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|