Köpte dessa för ett par dagar sen. Får nog säga att jag är nöjd med båda
View attachment 374843
//Kim
Vad är det för material?
100% hittepå.
Om jag tolkar dig rätt så kommer du att lukta otvättat könsorgan.
Stämmer inte. Det där är en jävla myt. Visst är Merinoull jetebezt men det finns fullgoda alternativ.
Äger redan två stycken liknande tröjor, samma märke men tunnare modell, och dessa funkar hur bra som helst.
Jag har dessutom som vana att ta av mig tröjan när jag tränat klart.
Stämmer visst.
Syntetmaterial luktar kadaver efter ett par dagars friluftsliv.
Ull eller bambu luktar nyutsprungen ros.
Som någon kissat på.
Efter ett par dagar luktar det mesta väl tämligen otrevligt?
Hur som helst så är inte användningsområdet för den tröjan "ett par dagars friluftsliv" utan fysisk aktivitet som avslutas med att den kastas i tvätten.
Nej.
Ylle och bambu är naturligt bakterietillväxthämmande.
Skall man bara köra ett träningspass och sedan tvätta så funkar det med syntet.
Jepp, hade bestämt mig för att hitta en dator med i7 processor, 8gb ram och bra separat grafikkort med dedikerat minne för under 6k på mellandagsrean. Visade sig mycket svårar än jag kunde ha trott...
Dom datorer som fanns med i7 för rätt pengar hade allihop Intel HD 4000 grafikkort som inte är så bra och som dessutom saknar eget ram-minne utan tar av datorns. Blev riktigt nöjd när jag hittade denna Fujitsu som krossade alla andra. Dessutom fick man ju office-paketet och ett års antivirus på köpet, första gången någonsin som jag har ett lagligt office-paket Dock ganska skeptisk till Windows 8, men har inte testat det än så det visar sig.
Ja, dock har jag sett flera som är lite missnöjda med den som speldator. Något med att det inte går att trycka ner fler än tre tangenter samtidigt, vilket sabbar någon form av spelsätt, när man lirar vissa spel. Är inte så hemma på alla termer, men kika lite här: http://m.sweclockers.com/forum/post/13048831#p13048831
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|