"Det här köpte jag idag!"-tråden

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
4.1_factory_rct_full_system_275102.jpg

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Om jag tolkar dig rätt så kommer du att lukta otvättat könsorgan.

Stämmer inte. Det där är en jävla myt. Visst är Merinoull jetebezt men det finns fullgoda alternativ.

Äger redan två stycken liknande tröjor, samma märke men tunnare modell, och dessa funkar hur bra som helst.

Jag har dessutom som vana att ta av mig tröjan när jag tränat klart. ;)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Stämmer inte. Det där är en jävla myt. Visst är Merinoull jetebezt men det finns fullgoda alternativ.

Äger redan två stycken liknande tröjor, samma märke men tunnare modell, och dessa funkar hur bra som helst.

Jag har dessutom som vana att ta av mig tröjan när jag tränat klart. ;)

Stämmer visst.
Syntetmaterial luktar kadaver efter ett par dagars friluftsliv.
Ull eller bambu luktar nyutsprungen ros.
Som någon kissat på.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Stämmer visst.
Syntetmaterial luktar kadaver efter ett par dagars friluftsliv.
Ull eller bambu luktar nyutsprungen ros.
Som någon kissat på.

Efter ett par dagar luktar det mesta väl tämligen otrevligt?

Hur som helst så är inte användningsområdet för den tröjan "ett par dagars friluftsliv" utan fysisk aktivitet som avslutas med att den kastas i tvätten. :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Efter ett par dagar luktar det mesta väl tämligen otrevligt?

Hur som helst så är inte användningsområdet för den tröjan "ett par dagars friluftsliv" utan fysisk aktivitet som avslutas med att den kastas i tvätten. :)

Nej.
Ylle och bambu är naturligt bakterietillväxthämmande.
Skall man bara köra ett träningspass och sedan tvätta så funkar det med syntet.

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Jepp, hade bestämt mig för att hitta en dator med i7 processor, 8gb ram och bra separat grafikkort med dedikerat minne för under 6k på mellandagsrean. Visade sig mycket svårar än jag kunde ha trott...

Dom datorer som fanns med i7 för rätt pengar hade allihop Intel HD 4000 grafikkort som inte är så bra och som dessutom saknar eget ram-minne utan tar av datorns. Blev riktigt nöjd när jag hittade denna Fujitsu som krossade alla andra. Dessutom fick man ju office-paketet och ett års antivirus på köpet, första gången någonsin som jag har ett lagligt office-paket :) Dock ganska skeptisk till Windows 8, men har inte testat det än så det visar sig.

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Jepp, hade bestämt mig för att hitta en dator med i7 processor, 8gb ram och bra separat grafikkort med dedikerat minne för under 6k på mellandagsrean. Visade sig mycket svårar än jag kunde ha trott...

Dom datorer som fanns med i7 för rätt pengar hade allihop Intel HD 4000 grafikkort som inte är så bra och som dessutom saknar eget ram-minne utan tar av datorns. Blev riktigt nöjd när jag hittade denna Fujitsu som krossade alla andra. Dessutom fick man ju office-paketet och ett års antivirus på köpet, första gången någonsin som jag har ett lagligt office-paket :) Dock ganska skeptisk till Windows 8, men har inte testat det än så det visar sig.

Ja, dock har jag sett flera som är lite missnöjda med den som speldator. Något med att det inte går att trycka ner fler än tre tangenter samtidigt, vilket sabbar någon form av spelsätt, när man lirar vissa spel. Är inte så hemma på alla termer, men kika lite här: http://m.sweclockers.com/forum/post/13048831#p13048831

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Drog en liten shoppingrunda.
15 kilo hundmat o en 27" datorskärm kom inte med på bilden.
Man ska bidra till välfärden.

shopping.jpg

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Ja, dock har jag sett flera som är lite missnöjda med den som speldator. Något med att det inte går att trycka ner fler än tre tangenter samtidigt, vilket sabbar någon form av spelsätt, när man lirar vissa spel. Är inte så hemma på alla termer, men kika lite här: http://m.sweclockers.com/forum/post/13048831#p13048831

Aha, där ser man... Dock inget jag bekymrar mig för då jag ska ha den till o surfa o kolla på film ;) Väldigt överkvalificerad dator med andra ord, men när jag väl köper något så är det inte min grej o kompromissa så mkt. Betalar hellre lite extra och vet att jag är nöjd med prylen istället för att köra nån snikvariant.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring