"Det här köpte jag idag!"-tråden

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nice, lutar åt att köpa en Onkyo TX-NR1009 till det planerade biorummet i nya huset :)
Köpte faktiskt en ny center häromdagen, lika bra att börja köpa på sig saker redan nu så blir inte utgifterna lika höga när det väl är dags för biorummet.

View attachment 375332

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=255591

Jag satt o fundera på föregångaren förra året vid samma tid men TV-bänken rymmer inte riktigt denna, men i år bestämde jag mig att jag tar o bygger om bänken för de 4 HDMI-ingångarna i TVn har tagit slut o nu köpte jag ju en mediaspelare också :p

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nu har jag klippt till. En 55" blev det.

View attachment 375556

Fint ska de va.

Fast jag hade hellre tagit Panasonicen :p
Det kliade lite i shoppingfingrarna då VT50n i 50" finns till rätt hyffsad kurs nu, men jag köpte en av föregångarna vid samma tid förra året så kändes lite tidigt att byta redan :D

Börjar för övrigt få lite smått ordning på allt inkopplande av de nya prylarna, har bara tagit tre dagar änsålänge o snart får man riva upp skiten igen när de kommer nya kablar :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fint ska de va.

Fast jag hade hellre tagit Panasonicen :p
Det kliade lite i shoppingfingrarna då VT50n i 50" finns till rätt hyffsad kurs nu, men jag köpte en av föregångarna vid samma tid förra året så kändes lite tidigt att byta redan :D

Börjar för övrigt få lite smått ordning på allt inkopplande av de nya prylarna, har bara tagit tre dagar änsålänge o snart får man riva upp skiten igen när de kommer nya kablar :D

Mjo, den där TVn jag köpte är nog i slutet av sin livscykel. Det kommer ju nya nu. Dock fick jag den drygt 12k billigare än när den lanserades, så det känns "prisvärt". Aldrig att jag skule betala närmare 30k för en TV...

Här har du en VT50 till riktigt bra pris:
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/TXP50VT50Y/panasonic-50-3d-plasma-smart-tv-tx-p50vt50y

Tror för övrigt att jag fortfarande sitter och trycker på ditt (?) larm. PMa mig om det låter bekant.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Mjo, den där TVn jag köpte är nog i slutet av sin livscykel. Det kommer ju nya nu. Dock fick jag den drygt 12k billigare än när den lanserades, så det känns "prisvärt". Aldrig att jag skule betala närmare 30k för en TV...

Här har du en VT50 till riktigt bra pris:
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/TXP50VT50Y/panasonic-50-3d-plasma-smart-tv-tx-p50vt50y

Tror för övrigt att jag fortfarande sitter och trycker på ditt (?) larm. PMa mig om det låter bekant.

Det är nu man ska slå till på ny TV, några dagar efter mellandagsrean så har det kommit riktigt bra rea på de BRA prylarna, det var exakt samma sak förra året när jag satt o kollade på ny TV o förstärkare osv.
Förra året så droppade TVn jag kollat på ett par månader med 3-4k just denna tid o förstärkaren med 1-2k.
Det var samma sak i år med TVn jag "kollat" på (skulle ju inte ha nån ny) o efterföljaren till förstärkaren jag kollade på förra året men inte köpte droppade med 1500 tror ja det var så i år så slog jag till.
Det är mest skräp på mellandagsrean, det är efter nyår man ska köpa ny TV.

Som jag sa sist om larmet, det ringer inga klockor men det var väl betalt o klart redan så det är bara du skickar hit det :D

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Caberg V2R Zonda

Cabergs hjälmar sitter som ett smäck på min skalle. Gillar det inbyggda visiret. Detta är min 3e Caberg o inte den sista.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Idag har jag som Sveriges förmodligen sista person köpt en PS3.
Bättre sent än aldrig :D

2000.- kostar dom nu, och det känns faktiskt prisvärt för en gångs skull!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Bumsen åkte på tippen med emballaget, så det får bli lyften.

Grattis!
Jag har fortfarande ångest över att jag inte tog emot "Claessonikrökens" pelarlyft när han slog igen bilverkstaden.
En gammal modell som drevs med vattentrycket.
Hade ingenstans att ställa den.
Det har jag inte nu heller, men skulle utan tvekan bygga till verkstan.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA