"Det här köpte jag idag!"-tråden

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Har också väldigt begränsad tid, därför köpte jag en bil som är rolig året runt och som går att pendla med. Tröttnar gör man alltid, men att bygga vidare kan motverka det lite iaf ;) Har tankar på att köra på bana, men känner lite att jag vill uppgradera till en turbo eller gt* innan jag börjar lägga pengar på större uppgraderingar.

Kom och häng med oss på REJSA punkt NU.

Om ni är intresserade av bankörning med bil.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En ny rakapparat då min gamla är slö som fan och istället för att köpa nytt blad till den så tänkte jag att jag kunde köpa mig en ny modell med 3 runda huvuden istället för det raka jag har på min gamla. 600:- på Elgiganten idag, helt ok pris.
Men det var bortkastade pengar :gråta Vilken jävla dynga, jag förstår inte hur folk står ut med att raka sig med såna där runda huvuden. Det tar ju för fan DUBBELT så lång tid mot min gamla och då är ändå denna sprillans ny som bör vara vass.

Ingen bytesrätt när man har använt den antar jag men en så jävla kass vara måste man ju få lämna tillbaka ändå :mad:
AT892CC.jpg

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
En ny rakapparat då min gamla är slö som fan och istället för att köpa nytt blad till den så tänkte jag att jag kunde köpa mig en ny modell med 3 runda huvuden istället för det raka jag har på min gamla. 600:- på Elgiganten idag, helt ok pris.
Men det var bortkastade pengar :gråta Vilken jävla dynga, jag förstår inte hur folk står ut med att raka sig med såna där runda huvuden. Det tar ju för fan DUBBELT så lång tid mot min gamla och då är ändå denna sprillans ny som bör vara vass.

Ingen bytesrätt när man har använt den antar jag men en så jävla kass vara måste man ju få lämna tillbaka ändå :mad:
View attachment 384681

Riktiga män använder hyvel eller kniv. :D

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Får se hur jag gör, vill ändå ha ett mount på tanken för att kunna fästa kamera mm, men tanken är att kunna fästa telefonen där så man kan använda den som gps..

ACM-K8464中号01.JPG
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...akeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en

I9300-21.jpg
http://www.ebay.com/itm/Bicycle-Mou...0508?pt=US_Mounts_Holders&hash=item4ac215fbbc

$(KGrHqZHJFMF!N-QY8jrBQEEcP)!9Q~~60_12.JPG
http://www.ebay.com/itm/REPLACMENT-...8961?pt=UK_Holders_Mounts&hash=item2320481001

Även köpt en sån här, när man har telefonen i jackan, så ser man fortfarande vem som ringer, samt att man kan styra en hel del funktioner på telefonen. Minidisplayen fästes på styret med kardborre som följer med (armbandsur).
$(KGrHqZ,!pgFB(it(TE3BQkfgGJDhw~~60_57.JPG
http://www.ebay.com/itm/130795607251?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

155 spänn för en tracker till hojen tyckte jag inte lät så farligt, så ska testa den innan jag säger något om den, läst en del bra stuff om den iaf.
$T2eC16ZHJGkE9no8iMDRBRZrhHJQTQ~~60_57.JPG
http://www.ebay.com/itm/251251907636?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Hehe, har försökt ställa de öppna riktmedlen men det bakre siktet vägrar att röra sig i sidled..
Fick BX-25orna idag, fan vad kul att skjuta med hög magasinkapacitet :yoparty

Hur våldsam var du? Vet att öppna sikten kan kräva rätt vigoröst knackande för att röra på sig.

Fler skott är alltid roligare! Speciellt när det kostar så pass lite som .22LR.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Hur våldsam var du? Vet att öppna sikten kan kräva rätt vigoröst knackande för att röra på sig.

Fler skott är alltid roligare! Speciellt när det kostar så pass lite som .22LR.

Så våldsam som jag vågar på en ny bössa. Lyckades slinta och få ett fint märke i pipan under siktesbasen ändå... Har svårt att se hur man ska kunna ställa in med någon som helst precision med detta bankande.

Hehe, skitul :yoparty

Last edited:

Looser

IMFA
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Ducati Hypermotard 950
155 spänn för en tracker till hojen tyckte jag inte lät så farligt, så ska testa den innan jag säger något om den, läst en del bra stuff om den iaf.
View attachment 384711
http://www.ebay.com/itm/251251907636?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

har en sån. den funkar inte överhuvudtaget. skittracker. Tror jag gav ca 14 dollar för den. fick pengarna tillbaka och gav dom negativ kritik då dom undvek frågorna. har 2st andra som funkar som tänkt men drar lite mycket ström så på några dagar så drar den ur mc-batteriet.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det har man ju inte tid med :mad: Jag vill kunna raka mig samtidigt som jag gör något annat, tidseffektivist är mitt mellannamn :mattias

Jag har köpt rakapparater ett par gånger men det har alltid slutat med att jag har gått tillbaka till hyvel. Om man ska bli välrakad med rakapparat så får man hålla på och raka i en kvart och då har man nött bort skinnet.

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
har en sån. den funkar inte överhuvudtaget. skittracker. Tror jag gav ca 14 dollar för den. fick pengarna tillbaka och gav dom negativ kritik då dom undvek frågorna. har 2st andra som funkar som tänkt men drar lite mycket ström så på några dagar så drar den ur mc-batteriet.

Vad är det som inte funkar? Exakt position eller funkade den inte alls?

Looser

IMFA
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Ducati Hypermotard 950
Vad är det som inte funkar? Exakt position eller funkade den inte alls?

den svarar inte på sms eller ringmönstret och vet ej om den rapporterar nåt. Kunde inte logga in på hemsidan. SIM blev aktivt då det gick att ringa men sen funkade den inte alls enligt instruktionerna. Testade på skoj igår att logga in på hemsidan och testa och nu funade det att logga in. Ska testa den i bilen och sen om den legat till sig

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag har köpt rakapparater ett par gånger men det har alltid slutat med att jag har gått tillbaka till hyvel. Om man ska bli välrakad med rakapparat så får man hålla på och raka i en kvart och då har man nött bort skinnet.

Ypperligt för oss som inte kör babyface-looken utan bara trimmar lite!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC