View attachment 387853
The power of BRAAAP compels you!
Vad är det för årsmodell på en sån?
View attachment 387853
Vad är det för årsmodell på en sån?
Tussilago!
Nostalgi.
View attachment 387853
Trevlitt! Skaffa lilla originalkåpan med runda lampan eller bered dig på gruppspanking, you big, friendly giant.
Well, jag har helkåpan liggande i garaget faktiskt. Tillsammans med en låda med diverse andra originalprylar.
Är dock mer sugen på att skaffa en bellypan och fortsätta med naket. Lilla originalkåpan kan jag säkert rodda fram med. Är lite sugen på att byta tillbaka till original instrumentering med, så jag faktiskt kan se varvtalet.
Finns många lösningar och det är inte säkert att man vill ha en fladdrig originlkåpa skramlande där. Jag tycker turbulenser från kåpor är något av det störigaste med hela mc-körandet och backar alltså från mitt råd. Den lilla är estetiskt tilltalande, den du har är en styggelse. Rund lampa är inte fel, framförallt i kombo med det styret. Lägg märke till hur elegant jag negligerar att kommentera helkåpan.
Jag är för tjock, kan inte köra på högsta växeln...
Set var du som skrev det.
Det var ju inte utan att ångesten från moppeåldern gjorde sig tillkänna när man körde hem den och slog av på gasen och den bytte ett glatt BRAAAAA till ett BLÖÖÖÖÖ... Hände ju mer än en gång att mopederna självdog ett par mil hemifrån, och då gav ifrån sig just det där BLÖÖÖÖÖ-ljudet.
Drevningen är tex lite speciell, kan inte köra på högsta växeln...
Samband? Är den verkligen drevad så tokigt? Skeptisk.
Det är väl iofs möjligt att den är förbi bäst före på kolvringar och allt annat som sitter där, och att förknasarna behöver en städning m.m. men enligt ett par sidor jag kollat på ska den toppa 165 km/h, och det gör den så verkar inte saknas så värst mycket. Har aldrig haft en rd förut, men efter min semesterresa i tysklandet är planen att börja riva runt i förgasare, cylindrar och allt såntdär skoj. En haynesmanual är redan beställd för ändamålet. Man kan ju inte skaffa sig en gammal härk och förvänta sig att slippa meka.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|