BMW(isbil), Mazda, Subaru, Toyota, Volvo - Ingen krånglade.
Lustigt att det gick dig helt förbi, men för att vara tydligare.
Vilka alfor har du ägt, och vad krånglade?
BMW(isbil), Mazda, Subaru, Toyota, Volvo - Ingen krånglade.
Lustigt att det gick dig helt förbi, men för att vara tydligare.
Vilka alfor har du ägt, och vad krånglade?
Blev inspirerad så drämde till med en likadan fast i pannlampe-version för hela 140 pix
Den sämsta bil jag har ägt var en Peugeot. Den näst sämsta var en Alfa 164. Jag har ägt väldigt många bilar så det är inget bra facit. Nu är ju förvisso 164rna typ som Porches 924r, de ångrar mer eller mindre att de tillverkade skiten...
Alla med motorintresse har någon gång ägt en alfa.
Annars är man inte petrosexuell.
Lustigt att det gick dig helt förbi, men för att vara tydligare.
Vilka alfor har du ägt, och vad krånglade?
Och jag svarade på vilka bilar jag ägt, det i sig är dock irrelevant = gör Alfa varken bättre eller sämre. Om man skulle behöva äga allt för att veta om det är bra eller mindre bra skulle livet bli tufft.
Visst får du gissa det likväl som att du uppenbarligen gissar att bilägare generellt kan något om bilar =0)Trots det vet du, låt mig gissa att informationen till din insikt kommer från andra som inte ägt märket i fråga?
Visst får du gissa det likväl som att du uppenbarligen gissar att bilägare generellt kan något om bilar =0)
Jag gissar att ägaren av en bil som krånglar är mer medveten om det, än någon som hört något någon gång runt ett fikabord av någon som känner någon som nog hade problem någon gång.
Men som vanligt är det väl som du skriver, de med facit i hand behöver inget som backar upp åsikten.
Men är man nyfiken på riktigt kan man ju ju jämföra antalet reparatörer i förhålland med antalet bilar av specifikt märke. Eller hur stora verkstäderna är som servar märket, t.ex vag är ett bra exempel.
Sanning med modifikation. En bilägare som inser att han äger en alldeles för dyr skrothög skyltar inte gärna med det utan låter gärna folk tro att det är en bra bil.
Ungefär som med oss som väljer att köpa Ducati. Vi VET att man får mycket bättre grejer för pengarna, men ändå lär vi oss aldrig.
Jag gissar att ägaren av en bil som krånglar är mer medveten om det, än någon som hört något någon gång runt ett fikabord av någon som känner någon som nog hade problem någon gång.
Men som vanligt är det väl som du skriver, de med facit i hand behöver inget som backar upp åsikten.
Men är man nyfiken på riktigt kan man ju ju jämföra antalet reparatörer i förhålland med antalet bilar av specifikt märke. Eller hur stora verkstäderna är som servar märket, t.ex vag är ett bra exempel.
Självklart förstår jag din poäng men ibland är det kul att kasta glas i stenhus, fikar gör jag inte heller för övrigt.
"Vag" säljer bilar som ogräs med svikande kvalitetsrykte, igen, men oavsett kvalitén lär de behöva stora verkstäder p.g.a. antalet. Nu har jag inga konkreta siffror men säg att Alfa säljer en tiondel av vad ex. VW säljer så är det i slutändan inte så konstigt om VW-verkstan har 20 mekaniker och Alfa-verkstan har två.
Nummer tre?
Det är nummer 5 eller 6, men nu står det 3x härutanför . De andra sålda.
Varför så många?
Nummer tre?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |