"Det här köpte jag idag!"-tråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Glöm inte coachen för trägårn!

Nej jag vet, det slog mig häromdagen! Eftersom tomten i princip bara utgörs av sprngsten så tippade vi ner 20x lastbilar med lite grövre jord där. Min förhoppning är att det skall hinna spridas ut innan vintern kommer på riktigt så att det får en chans att sätta sig under vintern. Sen får vi se vad vi kan göra av det hela!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja, när är man inflyttad? När gräset är utrullat och den nyanlagda trädgården doftar av blommor? Isf blir inflyttningsfesten 2016 nångång :)

När kylen är påslagen och ismaskinen installerad, då är man inflyttad. Så med andra ord ungefär precis när man har fått kåken vindtät.

Edit/ Jag slog på stort nu när jag åkte upp ensam med gammel-katten till stugan för att slagga kvar. En räksmörgåstårta för oss två att dela på, två flaskor sprit (inte för att dricka upp båda, bara för att variera), en påse chips och groggvirke.
Nu kan ensamfesten börja :yoparty

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bilen visade sig vara allt annat än bra, och nu försöker dessutom bilfirman blåsa mig på pengar så nu ska jag gå och skriva I förbannadtråden... :mad: :huvet

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nej jag vet, det slog mig häromdagen! Eftersom tomten i princip bara utgörs av sprngsten så tippade vi ner 20x lastbilar med lite grövre jord där. Min förhoppning är att det skall hinna spridas ut innan vintern kommer på riktigt så att det får en chans att sätta sig under vintern. Sen får vi se vad vi kan göra av det hela!

När man fyller upp mycket på en tomt, så fungerar det bäst att odla potatis ett par år.
Efter harvning och ringvältning är det löjligt plant.
I evighet, amen.

Tjita1

Guest
Haha. Försök få ned en traktor med harv på den där tomten :hihi:hihi

IMG_1446.JPG

:)

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Den här köpte jag inte idag men i förgår :)
En BMW 123d, jag är riktigt nöjd än så länge! Ruggigt skön och rolig att köra, bränsle snål och 400nm i vrid borde räcka för att dra ett släp med hojarna till sommarn :)

Bifogat

• 123D Industrial Lights.jpg
    123D Industrial Lights.jpg
    241.8 KB · Visningar: 137

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Lite sent på det, var en månad sedan köpet. Och detta är min enda bild, vilket suger. Men ändå, älskar! :)1384345_10153359739710531_965025415_n.jpg

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Hoj
Inte just nu...
Efter många om och men fick jag äntligen hämta min nya hoj igår:) Längtar nåt sjukt till nästa säsong:)
Min 1190.jpg

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Den här köpte jag inte idag men i förgår :)
En BMW 123d, jag är riktigt nöjd än så länge! Ruggigt skön och rolig att köra, bränsle snål och 400nm i vrid borde räcka för att dra ett släp med hojarna till sommarn :)

Vad ligger skatten på. Och vad låg snittförbrukningen runt i kring? Är spekulant.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC