Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Möjligt, men dom stoppar ett hagel från hundra meter oxå.
Det gör typ ditt ögonlock också.
Precis som Slappa skriver så är det utifall något går åt pipan, höhö, när man skjuter.
Möjligt, men dom stoppar ett hagel från hundra meter oxå.
Det gör typ ditt ögonlock också.
Precis som Slappa skriver så är det utifall något går åt pipan, höhö, när man skjuter.
Jag har köpt dom på Jula med men dom fungerade inte alls.
Därför väldigt nyfiken på dessa så hör gärna av dig när du har testat dom Brute Force.
Provcyklade:
Klippte till dem och tjonga i dem i ett par löparskor modell sommar och jobbpendla totalt 34,76km i måttligt tempo. Vill tro att jag inte är så lättfrusen men dessa skor blåser det mer eller mindre rakt in i och jag var aldrig i närheten av att frysa. Typ som en frostvakt eller hur jag ska beskriva det, det var ingen kännbar värme att tala om utan bara behaglig temperatur ungefär som att gå med ett par skor inomhus.
Temperaturen var väl 5 grader eller strax under, frost på vägen hem.
Hoppas det löst sig för dig med firman. Jag såg precis denna på Blockets förstasida och tänkte på dig. Förvisso ingen 320 men en svensksåld och fullutrustad 230 för mindre pengar. Det intressanta är dock att det står att den inte är vinterkörd. Det är förmodligen enda sättet att hitta en som inte rostat sönder.Bilen visade sig vara allt annat än bra, och nu försöker dessutom bilfirman blåsa mig på pengar så nu ska jag gå och skriva I förbannadtråden...
Bra shit det där, men samma pris som en PS4
Hoppas det löst sig för dig med firman. Jag såg precis denna på Blockets förstasida och tänkte på dig. Förvisso ingen 320 men en svensksåld och fullutrustad 230 för mindre pengar. Det intressanta är dock att det står att den inte är vinterkörd. Det är förmodligen enda sättet att hitta en som inte rostat sönder.
Det är väl högst sannolikt att den ändå körts på vintern med tanke på att det finns vinterdäck till den men kanske inte de senaste åren. I vilket fall är det väl tveksamt om någon skulle kunna med att skriva ej vinterkörd om en bil som det finns rost på. Svårt att säga något mer om den när annonsen är så kortfattad och dåligt formulerad men kanske kan det vara ett objekt att undersöka om du fortfarande är på jakt.
Hoppas det löst sig för dig med firman. Jag såg precis denna på Blockets förstasida och tänkte på dig. Förvisso ingen 320 men en svensksåld och fullutrustad 230 för mindre pengar. Det intressanta är dock att det står att den inte är vinterkörd. Det är förmodligen enda sättet att hitta en som inte rostat sönder.
Det är väl högst sannolikt att den ändå körts på vintern med tanke på att det finns vinterdäck till den men kanske inte de senaste åren. I vilket fall är det väl tveksamt om någon skulle kunna med att skriva ej vinterkörd om en bil som det finns rost på. Svårt att säga något mer om den när annonsen är så kortfattad och dåligt formulerad men kanske kan det vara ett objekt att undersöka om du fortfarande är på jakt.
Märke: Toyota | Biltyp: Småbil |
Modell: YARIS 5-D 1.33 MA YARIS | Färg: Röd |
I trafik: 2009-09-23 | Drivhjul: Tvåhjulsdriven |
Hästkrafter: 100 Hk | CO[SUB]2[/SUB]-utsläpp: 120 g/km |
Mjo, det var antingen eller
Vad är det för motor i en sådan turktransportör?
Vad är det för motor i en sådan turktransportör?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|