En rejäl motor.
Grattis.
Tack
Egentligen var det ju inte helt enligt planen med så stor motor, hade varit nöjd med de två större av de mindre alternativen också. Men när jag ändå gick upp lite I budget för att få en bil I finare skick och med bättre historik så insåg jag att även de tråkigare motorerna stod högt I pris, då kunde man ju lika gärna ta den större när nu bilen var fin I övrigt. Visst att drivkostnaderna blir något högre, meninte mycket. Jag gillarn
Dessutom är folk livrädda för att köpa begagnade lyxbilar.Mercor med stora motorer är ofta bättre skick än resterande.
Gubbar tar bättre hand om sina bilar än den lokala restaurangägar-sonen....
Dessutom är folk livrädda för att köpa begagnade lyxbilar.
En sån däringa har jag funderat på. Hur smidigt och snabbt att få dit cykeln?
Har i dagsläget en crosstrainer men den tar aldeless för mycket plats. En sån där skulle kunna vara ett alternativ för att bära in och ut cykeln ur förrådet är ju lätt gjort om resten av monteringen går snabbt...
Väldigt smidig! Cykeln är på plats på 30 sekunder. Själva trainern är så pass liten att den utan problem får plats under t.e.x sängen. Den enda kritiken jag kan ge är att den för en del oväsen när man står på.
Den stora frågan är om man skrämmer lillkorv ur rummet. Crosstrainern står han ut med medan han sitter bredvid och käkar middag och kollar på Bolibompa. Ljudet måste med andra ord vara Bolibompakompatibelt...
Jag har en likadan och skulle säga att den låter ganska mycket även vid lättare träning. Definitivt mer än en crosstrainer. Det har hänt att jag och tjejen tittat på tv medan hon suttit och trampat på den och visst går det men man får höja volymen och det blir ändå ganska tröttsamt att höra ljudet från trainern till slut.Hur mycket låter den när en otränad kontorsnisse bara trampar en halvtimme eller så för att få upp pulsen till konditionsträningsnivå? Är det när man trampar på extra mycket som det blir oljud eller är det störande mycket även vid mer sansat tempo?
Crosstrainern låter en del den med, gnissel och gnek...
Den stora frågan är om man skrämmer lillkorv ur rummet. Crosstrainern står han ut med medan han sitter bredvid och käkar middag och kollar på Bolibompa. Ljudet måste med andra ord vara Bolibompakompatibelt...
Ojdå, vågad...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |