Snyggt!View attachment 419707View attachment 419708
Nya kökslampor inhandlade och levererade för ett par dar sen. Den första på plats. Ryggåstaket ställer till det lite så det är inta bara att skruva dit.
Snyggt!
PH kotten är nog det snyggaste som finns i belysningsväg, vart köpte du dem?
Har du prövat en hängmatta nångång? Sen jag köpte min DD har tältet hamnat på hyllan.
Jag har grävare, men inget bra sätt att bli av med massor, berätta gärna mer om maskinen du köpte. Jag måste komma på nåtyt bra sätt, kör grävare med litet släp nu och handjagar av massorna efter dränering men tar för lång tid. Har letat minilastare, men som du säger kostar de oftast 50k uppåt. Vad gav du för din?En ny leksak Ska gräva lite i trädgård samt gräva ur hela källaren så en sådan här kommer väl till pass när man ska flytta massorna till flaket.
View attachment 418795
Jag har grävare, men inget bra sätt att bli av med massor, berätta gärna mer om maskinen du köpte. Jag måste komma på nåtyt bra sätt, kör grävare med litet släp nu och handjagar av massorna efter dränering men tar för lång tid. Har letat minilastare, men som du säger kostar de oftast 50k uppåt. Vad gav du för din?
Ja hade jag bott mer lantligt hade jag absolut köpt en traktorgrävare istället, men jag bor i ett villaområde så det funkar tyvär inte.Sälj grävaren och köp traktorgrävare.
Jag har grävare, men inget bra sätt att bli av med massor, berätta gärna mer om maskinen du köpte. Jag måste komma på nåtyt bra sätt, kör grävare med litet släp nu och handjagar av massorna efter dränering men tar för lång tid. Har letat minilastare, men som du säger kostar de oftast 50k uppåt. Vad gav du för din?
En Skoda Superb, efter mycket letande. Nu hoppas jag på lite bekvämare körning samt betydligt lägre soppakonto. Och det bör sänkas rejält, 0,48l/mil på vägen hem från Småland och då låg jag ändå på 130km/h större delen av vägen.
Snåldiesel när det är som bäst, nu ska jag se vad jag kan lyckas få ner den i på husvagnssemester...
View attachment 420841
En Skoda Superb, efter mycket letande. Nu hoppas jag på lite bekvämare körning samt betydligt lägre soppakonto. Och det bör sänkas rejält, 0,48l/mil på vägen hem från Småland och då låg jag ändå på 130km/h större delen av vägen.
Snåldiesel när det är som bäst, nu ska jag se vad jag kan lyckas få ner den i på husvagnssemester...
View attachment 420841
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |