Jaha, så Sukan åkte ut?
Jaha, så Sukan åkte ut?
Jaha, så Sukan åkte ut?
Fick ett alldeles för bra erbjudande, och 41-årskrisen slog till med full kraft.
Du vet hur svennig du låter va?
När blev du gubbe?
Ja, Diesel är mysigt och Skodan är en rätt bra kärra.
Tills spridarna pajar
Du vet väl förresten vad VAG står för?
Våga Avstå Garanti
Den är skottsäker, vi har Postens Caddysar, och det deras chaffisar inte lyckas döda går inte att döda.Det här är en 1.6tdi
Men vänta du bara, jag känner en 40-årskris komma i anstormande. Då blir jag nog med literklubba och köper färdigslitna jeans
Den är skottsäker, vi har Postens Caddysar, och det deras chaffisar inte lyckas döda går inte att döda.
:virago
En hoj som jag gillar!Jag köpte en Kawasaki Z 750 LTD Twin -82. Nu kan man gasa utan att det varken accar eller går särskilt fort. Med max vrid vid 3000 så tror jag att den har det sköna bottendraget som min TDM900 saknar.
Kawan blir en perfekt gubbmoppe att åka runt på i sommar. Ska bara återställas till original. Min första hoj någonsin som har sissybar, "highway pegs" (motorvägsfotpinnar), matchande passagerarfotpinnar, packväskor i konstläder, baklyse modell HD-kopia, nummerskylt ovanför bakljuset, små blinkers som man kanske kan kalla miniblinkers. Fick även med en sportstersadel och miniljudämpare som ger 108 dB vid 4300 varv. Det jag saknar är originalbakljuset med det ska inte vara något problem att få tag i.
Ett oljebyte bara sen är det bara att åka. Nytt batteri sitter i och den är nybesiktigad. Samma ägare de senaste 19 åren. Kostade hälften av skatteåterbäringen. Försäkringen kostar under 150 i månaden.
Jag köpte en Kawasaki Z 750 LTD Twin -82. Nu kan man gasa utan att det varken accar eller går särskilt fort. Med max vrid vid 3000 så tror jag att den har det sköna bottendraget som min TDM900 saknar.
Kawan blir en perfekt gubbmoppe att åka runt på i sommar. Ska bara återställas till original. Min första hoj någonsin som har sissybar, "highway pegs" (motorvägsfotpinnar), matchande passagerarfotpinnar, packväskor i konstläder, baklyse modell HD-kopia, nummerskylt ovanför bakljuset, små blinkers som man kanske kan kalla miniblinkers. Fick även med en sportstersadel och miniljudämpare som ger 108 dB vid 4300 varv. Det jag saknar är originalbakljuset med det ska inte vara något problem att få tag i.
Ett oljebyte bara sen är det bara att åka. Nytt batteri sitter i och den är nybesiktigad. Samma ägare de senaste 19 åren. Kostade hälften av skatteåterbäringen. Försäkringen kostar under 150 i månaden.
Jag har baklyset kvar till min Ltd om du vill ha det. Har en del andra prylar som blev bortplockade också om det skulle vara något annat du behöver. Vill inte ha några pengar för det, men om det ska skickas kan du gärna få betala fraktkostnaden.
Absolut! Tack Bonzo! Jag skickar PM!
Säkert helt magiska
Uppföljning från 30/7-14...
Tillbaka från en 12-timmars tjänsteresa, lite halvmatt sådär, sladdar jag förbi affären på vägen hem. På väg därifrån mår inte bilen findus, orkeslös och går inte rent.. gaah! Stannar till o rekar lite, går inte på alla fyra alt. misständer kraftigt på någon gissar jag. Puttrar hem o hämtar verktyg, utemek och regnet öser ner men hellre nu än kl 4 på morgonen. Kablage ok, tändspolarna ser rimliga ut utan märken av blixt o dunder men..:
De ligger i ordning o och inget av dom såg väl bra ut men ettan är ju farao sned Tror inte det handlar om några kopior då de trots allt fungerat fint, trovärdig åf och desutom är det nog bokstavligen svårt att kopiera en så smal elektrod.
Om jag minns rätt rek. 4000 mil som bytesintervall p.g.a. den smala elektroden, i en Yaris överlevde de ca 1500 mil...
Jaja sagan slutade lyckligt i.a.f. då jag hade kvar de gamla flintastiften så nu är det bara att jaga "vanliga" iridium för bästa pris, kompis
Plagiatstift skulle jag säga.
Ser inte alls ut som Denso Iridum stiften.
http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/feature_article/2005/09_2a.html
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|