MickeZX7R
Posör
Ett nytt hustak. Ja beställt iallafall, inte betalt ännu.
Beställa ett tak är det roliga. Betala ett tak ser man sällan fram emot!Ett nytt hustak. Ja beställt iallafall, inte betalt ännu.
- Jag har ett fast pris på det, så jag har redan bearbetat sorgen i förväg : )Beställa ett tak är det roliga. Betala ett tak ser man sällan fram emot!
Men du gav väl dem ditt Bankid så att de kan kontakta dig igen?Det här köpte jag INTE idag, pensionärsrabatterad el från "mitt lokala elbolag". När jag blev besvärlig och frågade vilket mitt lokala elbolag var lade personen i andra änden på luren.
Eftersom jag inte har några registrerade mobiler # slipper jag numera allt sådant där.Det här köpte jag INTE idag, pensionärsrabatterad el från "mitt lokala elbolag". När jag blev besvärlig och frågade vilket mitt lokala elbolag var lade personen i andra änden på luren.
Det enda jag frågar när någon okänd ringer, när jag får en syl i vädret, säljer du något? Jag måste erkänna att det här var den mest slipade och halaste säljare jag någonsin pratat med. Bäst att hålla koll så att inget mysko nu händer med min nät- eller el-leverantör. Att fejka en telefonkonversation i "rätt riktning" idag är tyvärr inte så himla svårt.Min egen fråga till företagen som ville sälja nåt var:
Jag brukar försöka att inte svara "Ja" på några frågor dom ställer, så dom kan klippa ihop att jag har sagt ja till något annatDet enda jag frågar när någon okänd ringer, när jag får en syl i vädret, säljer du något? Jag måste erkänna att det här var den mest slipade och halaste säljare jag någonsin pratat med. Bäst att hålla koll så att inget mysko nu händer med min nät- eller el-leverantör. Att fejka en telefonkonversation i "rätt riktning" idag är tyvärr inte så himla svårt.
Jag brukar försöka att inte svara "Ja" på några frågor dom ställer, så dom kan klippa ihop att jag har sagt ja till något annat
Låte som en ilsk tjej?En sån här att ha på när jag drar E22 ner till tjejen:
Alpinestars Tech Air 5 Väst
Alpinestars Tech Air 5 Väst Framtidens skydd är här. Tech-Air® 5 är smidig och kan användas under jackor och skinnställ. Passar till i princip alla textil eller skinnjackor som har 4 cm fritt utrymme runt bröst. Fungerar även utmärkt med samtliga Techlellesmcklader.se
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|