MickeZX7R
Posör
Ett nytt hustak. Ja beställt iallafall, inte betalt ännu.
Beställa ett tak är det roliga. Betala ett tak ser man sällan fram emot!Ett nytt hustak. Ja beställt iallafall, inte betalt ännu.
- Jag har ett fast pris på det, så jag har redan bearbetat sorgen i förväg : )Beställa ett tak är det roliga. Betala ett tak ser man sällan fram emot!
Men du gav väl dem ditt Bankid så att de kan kontakta dig igen?Det här köpte jag INTE idag, pensionärsrabatterad el från "mitt lokala elbolag". När jag blev besvärlig och frågade vilket mitt lokala elbolag var lade personen i andra änden på luren.
Eftersom jag inte har några registrerade mobiler # slipper jag numera allt sådant där.Det här köpte jag INTE idag, pensionärsrabatterad el från "mitt lokala elbolag". När jag blev besvärlig och frågade vilket mitt lokala elbolag var lade personen i andra änden på luren.
Det enda jag frågar när någon okänd ringer, när jag får en syl i vädret, säljer du något? Jag måste erkänna att det här var den mest slipade och halaste säljare jag någonsin pratat med. Bäst att hålla koll så att inget mysko nu händer med min nät- eller el-leverantör. Att fejka en telefonkonversation i "rätt riktning" idag är tyvärr inte så himla svårt.Min egen fråga till företagen som ville sälja nåt var:
Jag brukar försöka att inte svara "Ja" på några frågor dom ställer, så dom kan klippa ihop att jag har sagt ja till något annatDet enda jag frågar när någon okänd ringer, när jag får en syl i vädret, säljer du något? Jag måste erkänna att det här var den mest slipade och halaste säljare jag någonsin pratat med. Bäst att hålla koll så att inget mysko nu händer med min nät- eller el-leverantör. Att fejka en telefonkonversation i "rätt riktning" idag är tyvärr inte så himla svårt.
Jag brukar försöka att inte svara "Ja" på några frågor dom ställer, så dom kan klippa ihop att jag har sagt ja till något annat
Låte som en ilsk tjej?En sån här att ha på när jag drar E22 ner till tjejen:
Alpinestars Tech Air 5 Väst
Alpinestars Tech Air 5 Väst Framtidens skydd är här. Tech-Air® 5 är smidig och kan användas under jackor och skinnställ. Passar till i princip alla textil eller skinnjackor som har 4 cm fritt utrymme runt bröst. Fungerar även utmärkt med samtliga Techlellesmcklader.se
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |