-Låte som en ilsk tjej?
Är dom inte alla?Låte som en ilsk tjej?
Fan kunde inte hålla mej så det blev en rörhybrid förförstärkare i klass A.
Fuck audiofilistiskt intresse är beroende framkallande???
En lokal kuf (IQ <70) ärvde föräldrar och gård på 80-talet köpte Krell för över 200,000 och Stax elektrostatiska högtalare för liknande. Han kom bärandes på en sprillans ny CD-spelare i 50,000-klassen där han tyckte att jag skulle byta OP-amp'ar till bättre sort. Nix, njet, no, nej. Galenpanna!En bekant köpte ljudsystem för 20 tusen kronor i slutet på 80talet.
Ha, nya WebCam är billigare än nya Suzuki-kamaxlar. Hade ett par .350" från en 750 men de började "pitta" så det blev ett par #236 .370" istället.Anders har dyrare kamaxlar i banditen?
Är dom ihålliga. Nån sa när jag körde amerikanskt att dom banta på alla möjliga sätt?Ha, nya WebCam är billigare än nya Suzuki-kamaxlar. Hade ett par .350" från en 750 men de började "pitta" så det blev ett par #236 .370" istället.
Nix, homogena som originalet. Att lätta interna prylar i motorn är inte värt det om man nu inte tävlar extremt och behöver de sista hästkrafterna genom ökat varvtal. Kolvar är ju populärt att byta, men det är ju så att gjutna originalkolvar håller lägre än smidda - så länge man inte plågar sin motor.Är dom ihålliga. Nån sa när jag körde amerikanskt att dom banta på alla möjliga sätt?
Ofan 2019 det har min thunderace från 1997 o dessutom inga utrymmeskrävande vippor. Det går framåt i motor ranchen liknar ju en B18 från 60 talet2019 Suzuki har tydligen.
Detaljarbetet började med borrning och slag på 76 mm x 55,1 mm och 999,8 cm³ slagvolym. Följt av ett nytt ventilsystem utvecklat i MotoGP, med tunnare väggar, ihåliga kamaxlar som arbetar lättare, vipparmar med F1-design. Varje vipparm är 6 gram lättare än en konventionell vipparm (10 gram vs. 16 gram), och eftersom varje vipparm svänger på en fast axel, är dess rörliga massa bara 3 gram.
Min gamla z900 från -77 hade inte heller några vippor, inte heller min nuvarande GPz1100b1 från -81.Ofan 2019 det har min thunderace från 1997 o dessutom inga utrymmeskrävande vippor.
Hur kan du kalla något som då minst funnits sedan 77 och nu kallas moto gp teknik sedan 2019 av suzuki för onödigt vetande.. Bara för att du nu precis som jag vet detta så kan det ju finnas en del personer som inte har en aning om detta utan tror att just deras Suzuki är unik one of kinde en bes moto gp hoj o vill ha 500, 000 för den på blocket o då måste vi ju kommentera detta i blocket tråden.Min gamla z900 från -77 hade inte heller några vippor, inte heller min nuvarande GPz1100b1 från -81.
//alltid värst i klubben för onödigt vetande a.k.a. Mezzerwisser Lindeman
Nu var det ju ihåliga kamaxlar jag var ute å fråga om.Hur kan du kalla något som då minst funnits sedan 77 och nu kallas moto gp teknik sedan 2019 av suzuki för onödigt vetande.. Bara för att du nu precis som jag vet detta så kan det ju finnas en del personer som inte har en aning om detta utan tror att just deras Suzuki är unik one of kinde en bes moto gp hoj o vill ha 500, 000 för den på blocket o då måste vi ju kommentera detta i blocket tråden.
Du kommer bli en fin fin grinig pensionär som sitter på lokala fiket o gnäller on hur bra allt var förr.
?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |