Länk?Ny korthållare, snabb leverans vare oxå.
Länk?Ny korthållare, snabb leverans vare oxå.
Jag brukar köpa från dackonline. Men denna gång blev det från motorcykeldack.com. Funkade bra.@DogOnWheels
@perjul
Varifrån köper man billiga grusdäck numera?
Skulle behöva en uppsättning Maxxis IT till lill-grisen…
Fjädern till kortkatapulten säckade. Fick en ny på garanti.Vad hände med den första då tro? Var inget större fel på min no. 1 = den svarta som jag fick i present för en bunt år sedan men den är inte mint förstås =)
Ny korthållare, snabb leverans vare oxå.
Det är bara att boka in ett besök för att klippa slangarnaNu har du allt sålt dig.?
Nästa gång hon börjar ett samtal med -hörru, jag har tänkt på en sak, så spring.
Jag vetNu har du allt sålt dig.?
Nästa gång hon börjar ett samtal med -hörru, jag har tänkt på en sak, så spring.
Hon har redan två sedan tidigare och vill inte ha fler, så på den biten är jag safe (hoppas jag)Det är bara att boka in ett besök för att klippa slangarna
Sen får du ligga utav helvete, och när det inte blir något resultat får du skylla på att bläcket i pennan har torkat...
Jamen va fan! Grattis! Till kvinntimret! Den där får då hålla hårt i.Ni vet det där hojrelaterade sambosnacket som verkar drabba en del en tid efter att man flyttat ihop med tjejen? Hon vill slå sig ner "på riktigt", kanske vill hon skaffa barn, mc är ju farligt farligt, familjen behöver pengarna till annat eller vad det nu kan vara... Lucious beskrev fenomenet på ett väldigt talande sätt i följande tråd:
Myterna FRIHET och BRUDAR
Frihetsmyten har vi då alltså benat av redan i en annan tråd, slutsatsen var nog att den största frihet man uppnår är när man hittat en pantad köpare på blocket – ni vet den därna killen som säger ”fan va koolt” när du precis ljugit om oljeläckaget och sagt det är en automatisk kedjesmörjning...www.sporthoj.com
Jag trodde min tid var inne när tjejen för en tid sedan annonserade att hon tyckte vi skulle ta "snacket om hojen"... Till min förvåning gick snacket inte alls som jag trott!
"Babe?"
- Mm?
"Jag har tänkt på din hoj..."
- ... *samla sig* Jaha?
"Den är jättefin och sådär, men jag sitter inte så bra på den under längre körningar... Och det är ju begränsat med packmöjligheter... Vi tänkte ju resa runt en del i sommar... Vi kanske skulle ha något mer touringaktigt?
- ... Sälja min nytrimmade softail och köpa guldvinge, är det typ kontentan av det hela?
"Nej, jag tänkte mer att vi kunde haft en Harley touring... Det finns ju en del ganska snygga modeller... Hittade denna på Blocket, en 'Electra Glide'. Det kanske vore något?"
- Men, men, men... Min båge... Jag vill inte byta bort den, och jag skulle ändå inte få ihop tillräckligt för en sjyst Electra om jag så sålde den.
"Tillsammans kanske vi har?"
- Ursäktavasadunusadu?
"Vi har ju sparat ett tag båda två"
- Ja jo, det lilla jag fått ihop räcker knappast till en touringharley...
"Mitt företag har gått ganska bra, jag kan ta ut en del vinst i år. Om jag lånar dig så lägger vi ihop våra besparingar, vad kan vi köpa då?
- ... Skämtar du? Drömmer jag? Första april? Har jag dött? Måste jag sälja Softailen?
"Haha, nej. Köpa en utöver den. Vi kan väl fundera på det? Jag vill oavsett att vi köper en touringhoj till våra planerade långresor, men jag kan inte köra den själv. Jag har ekonomin att låna dig, och du kan köra mig. Deal?"
- ... Nyp mig i armen, fort. Innan jag svimmar.
Två månader senare har vi idag köpt vår drömtourer, en 2019 års FLHTK Ultra Limited med 700 mil på mätaren och allt lullull man kan önska sig. Och även om jag är skuldsatt för livet så är jag glad, och hon är skitnöjd som tycker att "Nu slipper du inte ifrån mig hur gärna du än skulle vilja för då tar jag din hoj" Inte en chans att jag släpper dig, underbara kvinna
Detta är vår första lilla ljusglimt i en tid av dysterheter, tvister och annat mörker, något positivt i all övrig misär. För en gångs skull har vi båda känt oss riktigt nöjda och glada med tillvaron och kunnat fokusera på något annat än allt tråkigt skit. Bara det gör att det känns värt det. Även om den kostade en fin slant...
View attachment 471066
View attachment 471067
View attachment 471068
View attachment 471069
View attachment 471070
Tack! Det ska jag absolut!Jamen va fan! Grattis! Till kvinntimret! Den där får då hålla hårt i.
GRATTIS ! Vilket fynd den bruden ! Och snygg Harley !Ni vet det där hojrelaterade sambosnacket som verkar drabba en del en tid efter att man flyttat ihop med tjejen? Hon vill slå sig ner "på riktigt", kanske vill hon skaffa barn, mc är ju farligt farligt, familjen behöver pengarna till annat eller vad det nu kan vara... Lucious beskrev fenomenet på ett väldigt talande sätt i följande tråd:
Myterna FRIHET och BRUDAR
Frihetsmyten har vi då alltså benat av redan i en annan tråd, slutsatsen var nog att den största frihet man uppnår är när man hittat en pantad köpare på blocket – ni vet den därna killen som säger ”fan va koolt” när du precis ljugit om oljeläckaget och sagt det är en automatisk kedjesmörjning...www.sporthoj.com
Jag trodde min tid var inne när tjejen för en tid sedan annonserade att hon tyckte vi skulle ta "snacket om hojen"... Till min förvåning gick snacket inte alls som jag trott!
"Babe?"
- Mm?
"Jag har tänkt på din hoj..."
- ... *samla sig* Jaha?
"Den är jättefin och sådär, men jag sitter inte så bra på den under längre körningar... Och det är ju begränsat med packmöjligheter... Vi tänkte ju resa runt en del i sommar... Vi kanske skulle ha något mer touringaktigt?
- ... Sälja min nytrimmade softail och köpa guldvinge, är det typ kontentan av det hela?
"Nej, jag tänkte mer att vi kunde haft en Harley touring... Det finns ju en del ganska snygga modeller... Hittade denna på Blocket, en 'Electra Glide'. Det kanske vore något?"
- Men, men, men... Min båge... Jag vill inte byta bort den, och jag skulle ändå inte få ihop tillräckligt för en sjyst Electra om jag så sålde den.
"Tillsammans kanske vi har?"
- Ursäktavasadunusadu?
"Vi har ju sparat ett tag båda två"
- Ja jo, det lilla jag fått ihop räcker knappast till en touringharley...
"Mitt företag har gått ganska bra, jag kan ta ut en del vinst i år. Om jag lånar dig så lägger vi ihop våra besparingar, vad kan vi köpa då?
- ... Skämtar du? Drömmer jag? Första april? Har jag dött? Måste jag sälja Softailen?
"Haha, nej. Köpa en utöver den. Vi kan väl fundera på det? Jag vill oavsett att vi köper en touringhoj till våra planerade långresor, men jag kan inte köra den själv. Jag har ekonomin att låna dig, och du kan köra mig. Deal?"
- ... Nyp mig i armen, fort. Innan jag svimmar.
Två månader senare har vi idag köpt vår drömtourer, en 2019 års FLHTK Ultra Limited med 700 mil på mätaren och allt lullull man kan önska sig. Och även om jag är skuldsatt för livet så är jag glad, och hon är skitnöjd som tycker att "Nu slipper du inte ifrån mig hur gärna du än skulle vilja för då tar jag din hoj" Inte en chans att jag släpper dig, underbara kvinna
Detta är vår första lilla ljusglimt i en tid av dysterheter, tvister och annat mörker, något positivt i all övrig misär. För en gångs skull har vi båda känt oss riktigt nöjda och glada med tillvaron och kunnat fokusera på något annat än allt tråkigt skit. Bara det gör att det känns värt det. Även om den kostade en fin slant...
View attachment 471066
View attachment 471067
View attachment 471068
View attachment 471069
View attachment 471070
Tack! Kan bara hålla med, såna som hon växer inte på träd!GRATTIS ! Vilket fynd den bruden ! Och snygg Harley !
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|