Säljer du den?Jag köpte en förra gången, har inte ens öppnat kartongen, är kanske en tegelsten i den.
Okej då skippar jag det.Det kan jag tänka mig. Högstbjudande ?
- Laddas varje dag? Nä men någongång i veckan ungefär.Var lite sugen på en såndär "smart" klocka, men insåg snabbt att de måste laddas varje dag och i princip bygger på att de skall kopplas till mobilen. Jag vill ju koppla FRÅN mobilen när jag är ute....
Köpte istället en förvånansvärt billig och robust Casio PRO-TREK med bla solceller, kompass och barometer. Det man faktiskt behöver, utan att någonsin behöva vara batteriberoende.
"Buy japanese, don't cry at all"
Beror på hur smart klockan är. Hade en Samsung som bland annat skulle kunna övervaka min sömn, men eftersom den behövde laddas varje natt pga fancy display så var den rätt dålig på just det.- Laddas varje dag? Nä men någongång i veckan ungefär.
- Laddas varje dag? Nä men någongång i veckan ungefär.
Köpte en likadan idag på Blocket, knappt använd men utan extra tillbehör, så nu ska jag försöka hitta en TIG-tillsats för ett anständigt pris.Blev ju en migatronik 161 häromdan oso varvällnågon kampanj så med alusvets tillbehör hamnade den med ny gasregulator precis under 10K.
Köpte mest migatronik en pga att denna är godkänd att drivas med elverk, elektroniken klarar flukterande ström som kan bli ur elverk.View attachment 471416
E väll bara skrap tändning på tigen dock.Köpte en likadan idag på Blocket, knappt använd men utan extra tillbehör, så nu ska jag försöka hitta en TIG-tillsats för ett anständigt pris.
Var? ?View attachment 471274
Kunde inte låta bli att köpa en sån här också.
Här!Var? ?
Kul! Ditt ordernummer ser lite sketchy ut.Inte idag, men inte alltför längesedan. De är lite sega med att skicka fanstyget bara.
View attachment 471730
Namnet ocksåHär!
New Hot Sale 100% Cotton Man Clothing Summer Tops T Shirt S1000Rr, R1200Gs Usw... Logos In RW Motorcycle Fan Biker Tee Shirt - AliExpress 200000343
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Kul! Ditt ordernummer ser lite sketchy ut.
MSB har ju sagt att vi ska vara förberedda på strömavbrott.
gjorde tolkningen att en liten Pelletseldad pizzaugn var en prepping jag kunde tänka mig.
View attachment 471814
View attachment 471815
Jag såg en liknande på den lokala COOPen.Var köper man en sådan? Jag gillar att göra egen pizza och den ser ut som att man kan ta det en nivå högre
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|