HmmÄntligen!
Lite midsommarAction, mycket nöje!
Klar sågning......
HmmÄntligen!
Lite midsommarAction, mycket nöje!
En gräsklippare.
Ungefär vart 10'e år dyker det upp ett järnrör, en sten eller som i år en rot ur min gräsmatta som jag kör på och kör veven krogig på.
Jag börjar tro att direktdrivning av kniven med motoraxeln är en dålig idé?
Någon form av brytpinne borde det väl sitta, men men kanske stark satan? Aldrig disikerat en klippare så mycket från det hållet, slipat någon gång när det var i klass med smörknivar där under. En annan starta jag med borrmaskin när den var trilsk vilket gick kanon men höll på att kosta mig en bruten handled =/
Mm det visas upp ett jefla ös i Milwaukee med typ 0-100 på sekunden oavsett terräng men just till batterikapacitetens nackdel. Den kommer med dubbla M18 12Ah batterier, driver m.a.o. med 36V och "normaldrift" i 60 min. Självutnämnda expertisen tror dom har riktat sig till yrkesfolk som kör det tunga sittandes och denna mer ämnad för att få det snyggt. Såg i.a.f. en uppställning av 3 klippare i jämförelse där dom promenerat tre rakor och denna lämna ett grymt resultat men som sagt, ska till en saftig black friday eller så för att jag skulle klicka på köp
Nu kikat på träden 2-3st som jag hoppades var snarare 10st plus några som blåst omkull tvi f-n.. Som tur är har jag nog inte kedja till allt och sa att jag inte kommer fälla mer än vad jag orkar ta rätt på under en o samma dag.
Jag blev lite sugen på en kedjesåg till mitt Milwaukeekit, men frågan är ju om jag skulle använda den mer än precis efter köpet.
Jag svarar mig själv här, efter att ha styrt omkring den i två timmar kommer här en recension:En gräsklippare.
Ungefär vart 10'e år dyker det upp ett järnrör, en sten eller som i år en rot ur min gräsmatta som jag kör på och kör veven krogig på.
Jag börjar tro att direktdrivning av kniven med motoraxeln är en dålig idé?
Verktyg kan man sällan få för mycket av, men om du bara ska ha en skruvdragare med löst batteri, dessutom med ett batterisystem som man kan använda till mycket annat, hade jag personligen nog satsat på denna, just nu på kampanj på Bauhaus.
BORRSKRUVDRAGARE RYOBI R18DD4-115GB ONE+ 18V 1X1,5AH
Kraftfull skruvdragare från Ryobi! Borrskruvdragare med 2 växlar och momentkontroll i 24 steg. Försedd med LED-belysning och höger-/vänstergång med automatisk spindellåsning. Handtaget är gummerat vilket ger bekväm komfort när du arbetar. Lithium+ med IntelliCell™-teknik övervakar och...www.bauhaus.se
Den bör du nog akta dig för. Har hört mycket skit om den...En sån här köpte jag idag:
BORRSKRUVDRAGARE RYOBI R18DD4-115GB ONE+ 18V 1X1,5AH
Kraftfull skruvdragare från Ryobi! Borrskruvdragare med 2 växlar och momentkontroll i 24 steg. Försedd med LED-belysning och höger-/vänstergång med automatisk spindellåsning. Handtaget är gummerat vilket ger bekväm komfort när du arbetar. Lithium+ med IntelliCell™-teknik övervakar och...www.bauhaus.se
Haha, precis, jag nästan väntade på den kommentaren, men kanske inte från dig som tipsade om den dåDen bör du nog akta dig för. Har hört mycket skit om den...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|