Segt =/ Du får säga åt dem att ni vill ha en snabbladdare i kompensation Hoppas det ramlar in lite batterier snart då.
Sthil har enorma problem med att få fram halvledare därav valet på makita Sthil kan inte få fram något liknande enligt mitt service ställe, samma med husqwarna.Köpte Biltemas (samma som Julas) billiga slip - funkar utmärkt om man är noga när man flyttar kedjan. Mina handslipade kedjor skär bra men aldrig rakt.
Köpte detta paket till hustrun - hon blev glad och började dagen med att klippa sig i fingret
Ingen större fara, bara ett litet jack, men det kunde gått värre så nu är det läderhandskar som gäller
View attachment 473435
Skulle tippa att alla har liknande problem, men de populära märkena har större omsättning och får därmed brist snabbare.Sthil har enorma problem med att få fram halvledare därav valet på makita Sthil kan inte få fram något liknande enligt mitt service ställe, samma med husqwarna.
Mja jag har huggt i skogen sedan 12 år o e snart 60 har filat upp några 100 kedjor genom åren. Men det betyder ju inte att jag är någon expert för det.Najs! Alltid kul med bra pris, nu är det bara stt hitta bäst pris på kedja så du har när det är dags. Tror aldrig jag slipat kedja värt att nämnas men beställde ett set för att handjaga lite vid tillfälle, har fått elslip någon gång men aldrig satt mig in i det som sagt.
Bra köp. Har en och är mycket nöjd??
Postnord har fumlat färdigt!Det är tur att jag inte är lika lättpåverkad.
Nu ska bara postnord fumla omkring med paketet i en vecka också...
Värmetålig gummislang, trattform, 2 st. metallfilter, två små slangklämmor och ett luftfilter.
Satte ihop ett friskluftsintag till Bolten..och insåg sedan - efter 2,5 timmars onödigt jobb- att själva luftfilterburken var utformad perfekt för direkt luftintag från fronten, genom att bara ta upp några hål i framkant o sedan metallnät bakom. *suck*
Tjackat lycra-ställ och frigolithjälm?Nya slangar med slang så nu gäller det att komma på fler ursäkter =/
Får hitta ett bättre alternativ först. Finns en anledning till att jag inte hade bild på vad som satt innan.Röda såg fin ut, kasta den andra.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|