Prylsemester 2022.
Cardo Packtalk Edge. Min Sena 20s dog i regnväder under förra semestern. Min Sena SMH10 från 2014 fungerar fortfarande, men det ska bli kul med bättre ljudkvalitet, bättre brusreducering och kunna dela GPS-instruktioner eller musik.
DJI FPV Combo.
Jag har ingen aning om vad jag sysslar med, men tänkte att någonstans får man börja. Den här modellen är lite av en kompromiss mellan race-drönare och foto-drönare. Tyvärr saknar den funktioner för att följa efter, men istället är den roligare att flyga.
Segway Ninebot G30 v2. Elscooter med 350w motor och 6 mils räckvidd.
Har använt elscootrarna man kan hyra en hel del, så tänkte det kunde vara kul att testa en egen. Så får man väl se om den blir mer eller mindre använd än de jag hyr.
Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2
Jag har tröttnat på den högljudda fläkten från Jula, vill ha något som går att köra tyst på låg hastighet i sovrummet.
Då jag redan har smartbelysning och smarta brytare kommer jag integrera den med resten. Gillar att ha en knapp till att stänga av precis allt här hemma.
Ännu mer bromsprylar till CBR600.
Ska göra modifikationer av pinnen (mitten i bild) för att få andra handtag att passa. Föredrar att köpa en ny på direkten, så behöver jag inte oroa mig för att stå med skägget i brevlådan.
Kinesisk passagerarsadel till CBR600. Ja, jag skulle kunna klä om min och troligen kommer det sluta där med. Men jag var för nyfiken för att kunna låta bli, jag vill se vad kineserna får ihop för kaffepengar. Självklart kommer jag dela med mig om det är katastrofalt, så vi kan skratta tillsammans.
Tidigare ägare till CBRen har slarvat bort metallhakarna som sitter på sidorna, så dem kommer jag åtminstone få användning för.