perfekt, kommer över o lånar den imorgon
Kör du upp den till mig sen, jag behöver den bara ett par veckor
Köpte en plastsvets.
Provade på soptunnans lock som var sprucket och den funkar faktiskt jäkligt bra den här manicken.
Trampade sönder en kåpa runt en mercakylare som jag inte skulle ha kvar och provade laga den också och det gick jättefint.
View attachment 474717
Köpte en plastsvets.
Provade på soptunnans lock som var sprucket och den funkar faktiskt jäkligt bra den här manicken.
Trampade sönder en kåpa runt en mercakylare som jag inte skulle ha kvar och provade laga den också och det gick jättefint.
View attachment 474717
Jag slipar bort utsticket med DremelnMan ska bryta bort pinnarna som sticker ut när plasten har kallnat...
På Amazon.var köpte du den?
Jag köper numera alla bits utom torx 25 i omgångar om 3st. Torx 25 fick jag en hink med ca 2000st i som födelsedagspresent. Folk ikring mig har ett märkligt sinne för humor...ytterligare en bits-sats. Nu har jag många bits. För många.
(fast för första gången fick jag ett sånt där y-format bits, som man drar i krokar med)
Jag köper numera alla bits utom torx 25 i omgångar om 3st. Torx 25 fick jag en hink med ca 2000st i som födelsedagspresent. Folk ikring mig har ett märkligt sinne för humor.
- Humor vore väl om du hade behov av så många iof : )Jag köper numera alla bits utom torx 25 i omgångar om 3st. Torx 25 fick jag en hink med ca 2000st i som födelsedagspresent. Folk ikring mig har ett märkligt sinne för humor.
Näru. Här får inte frugan hantera skruvdragare. Alltså rappar inga bits.- Humor vore väl om du hade behov av så många iof : )
- Rappande bits.. *rryys*Näru. Här får inte frugan hantera skruvdragare. Alltså rappar inga bits.
Hon kallar alla verktyg utom hammare för skiftmejsel. Men jag kallar alla blommor utom rosor för clematis (som låter som en könssjukdom) så det jämnar ut sig.
Vad får man ge för en sån pryl? Är den du köpte av biltemakvalitet eller något bättre?Köpte en plastsvets.
View attachment 474717
Alltså en grej på 50w som värmer upp en tråd är så simpelt så det är nog svårt att ens få dålig kvalitet.Vad får man ge för en sån pryl? Är den du köpte av biltemakvalitet eller något bättre?
Fick för mig att det var en annan pryl, vilket videon bekräftade;Alltså en grej på 50w som värmer upp en tråd är så simpelt så det är nog svårt att ens få dålig kvalitet.
Nä precis. Svets ligger rätt långt ner på listan av tänkbara benämningar på den.Fick för mig att det var en annan pryl, vilket videon bekräftade;
"I wouldn't call it a plastic welder, I would call it a hot melt stapler".
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|