- Själv har jag ingen somhelst erfarenhet av 3D-printers, så det blir intressant.Nice, tjejen har en Creality CR-10 Pro och den skriver riktigt fint
Hojta till om du behöver hjälp, är absolut ingen expert men har ägt ett antal olika maskiner genom åren så lite får man väl hoppas att man snappat upp vid det här laget Går att göra mycket kul med en 3D-skrivare- Själv har jag ingen somhelst erfarenhet av 3D-printers, så det blir intressant.
Kan funka som GPS om den orkar med, annars ypperlig att ladda ned verkstadshandböcker o d till och ha i garaget.Tjöpte och tjöpte... Jag fick en stenålders androidtablet, en Samsung Galaxy 3, nu funderar jag på om det är lönt att kosta på den ett batteri, efter att ha legat på laddning hela natten så var den uppe i 20% batteri, efter att ha gjort en fabriksåterställning och svajpat lite så var den nere på 1%.... Med laddaren istoppad.
Den blir inte varm, så det är ju garanterat batteriet som har kajkat.
Men är en sån platta användbar i dag, eller blir man hopplöst irriterad på att den är slö?
Ett batteri kostar en tvåhunka+frakt och enligt Youtube filmerna ska det vara relativt lättbytt
Jag kan få det bytt på firma här i stan för 600, men det är den nog inte värd.
Fördelen mot det billigaste på marknaden är att den har inbyggd GPS och 4G, och det var väl närmast för GPS jag ville ha en platta.
Kan funka som GPS om den orkar med, annars ypperlig att ladda ned verkstadshandböcker o d till och ha i garaget.
Kör samma platta på GPS funkar utmärkt men mitt batteratteri är som nytt fortfarande.Ja nog orkar den med som GPS, det har den alltid gjort och kartorna har väl inte blivit nämnvärt mera tungjobbade, sen har jag lite andra användningsområden för den också, men frågan är om den känns tokslö att använda, surfa / se video på?
Well, det är en dryg tvåhundring för att få den att snurra igen, då ser jag väl, I värsta fall får det bli filmplatta åt barnbarnen.
Det var det bästa som fanns för 10 år sedan, så frågan är hur fort tekniken har sprungit iväg.
Kör samma platta på GPS funkar utmärkt men mitt batteratteri är som nytt fortfarande.
Kolla sömmarna på handskarna, köpte 3 par A-star GP PRO förra året, alla sprack i sömmarna. Slutade med RST Tractech evo 4 som hållt ihop så här långt.Beställde en uppsättning kläder.
View attachment 482608
Held Rush, perforerat helställ. Komplement till mitt delade skinnställ utan perforering.
View attachment 482609
TCX RT-Race 2023. Gillade passformen på mina gamla TCX skarpt, så hoppas dessa ska sitta lika skönt.
View attachment 482610
Alpinestars SP8 v3. Mina v2 satt utmärkt, så fortsätter på samma spår.
Tack, det ska jag göra. Mina Alpinestars SP8 v2 har jag inte haft några problem på sömmarna med.Kolla sömmarna på handskarna, köpte 3 par A-star GP PRO förra året, alla sprack i sömmarna. Slutade med RST Tractech evo 4 som hållt ihop så här långt.
- Va tusan, kör du sporthoj eller ?Beställde en uppsättning kläder.
View attachment 482608
Held Rush, perforerat helställ. Komplement till mitt delade skinnställ utan perforering.
View attachment 482609
TCX RT-Race 2023. Gillade passformen på mina gamla TCX skarpt, så hoppas dessa ska sitta lika skönt.
View attachment 482610
Alpinestars SP8 v3. Mina v2 satt utmärkt, så fortsätter på samma spår.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|