Båten var bara med som sällskap.
Ahh alltid kul att ha sällskap på besiktningen.Båten var bara med som sällskap.
Ena Google Nest Audio. Impulsköp som var riktigt roligt.
"Hey Google - säg gonatt till mig klockan 22.00"
Kl. 22.00: "Klockan är tio, gonatt Micke ZX7R"
FAst den spionerade inte på dig i vardagsrummet heller får man väl anta?Jag byggde en egen, en Mycroft/PiCroft, det var en jäkla massa pyssel att få den att fungera, trots att jag använde komponenter som skulle fungera bra, men till slut fungerade den.
En av ploj-grejorna man kunde göra med den var att be den om "Random laugh" eller "Random scary laugh" (den pratade inte Svenska)
Då bröt den ut i skratt lite spontant nu och då.
Jag glömde bort att jag hade aktiverat det, så när jag var uppe och pissade en natt kom det ett läskigt skratt från hörnet i vardagsrummet.
Det var inte då den slutade fungera, jag slog inte sönder den, den tog självmord lite senare genom att överhetta raspberrypi'en
Men jag insåg att jag inte hade någon användning av den, jag hade tänkt använda den för Spotify, jag fick det precis att fungera, sedan stängde spotify av den API som gjorde att den fungerade....
Byggkostnaden var långt högre än vad en Google kostar, för sämre funktion.
FAst den spionerade inte på dig i vardagsrummet heller får man väl anta?
Bra köp dom är mycket tåliga mot det mesta.
Hmm
Verkar inte gå att ladda med usb men i övrigt känns den gedigen.
Hmm
Verkar inte gå att ladda med usb men i övrigt känns den gedigen.
Partyhögtalare för ex. strandhäng. JBL:s högtalare i serierna Charge/Flip brukar få bra recensioner (har ett par mindre själv - låter bra för storleken). Finns tom kamouflagefärgade modeller, men risken är väl att man inte hittar dem ute i naturenÄr ljudet i paritet med storleken, eller har dom gjort den onödigt stor enbart för att folk med micropenis ska kunna kompensera även när dom inte har sin höjda pickup med sig?
Den är ju för stor för att kunna ligga i bilen utifall-att man behöver den och den följer knappast med på MC'n eller fjällvandringen heller....
Men är ljudet i paritet med storleken kan jag ändå se en nichmarknad för den
Är ljudet i paritet med storleken, eller har dom gjort den onödigt stor enbart för att folk med micropenis ska kunna kompensera även när dom inte har sin höjda pickup med sig?
Den är ju för stor för att kunna ligga i bilen utifall-att man behöver den och den följer knappast med på MC'n eller fjällvandringen heller....
Men är ljudet i paritet med storleken kan jag ändå se en nichmarknad för den
Jag tycker att den känns igen - konduktörsväska????En ny, nåja, verktygsväska
.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|