oops164
Smed
BT vad är detta inget inköp på över ett dygn!!!!!!!!
Hörru! Sluta spamma BFs dagliga köp tråd!Bara bling-bling, men j-kligt fräcka! (o givetvis blev bilden uppochner)
View attachment 489366
Famous last words...Nu kan fan inGenting gå fel!
Njae, de har väl hyfsat bra kraschhistorik. Men de har påtagligt sämre "soppatorsk"-takningsstatistik än snittet vad jag minns.. DVS de snåltankar och får de motvind kommer de inte fram med tillräcklig bränslemarginal och måste mellanlanda för att tanka. Och irritera en flygplats med en oplanerad landning.Ja vi flyger iofs med Ryan, enda diRektflyget men han trillar väl inte ner oftare än någon annan.. tror jag.
Jaja några styrkedroppar o en bärs på Arlanda så är det inget kymmer längre.
Mindre seriösa bolag använder det som taktik för att få förtur vid ankomst till avsedd flygplats också, de deklarerar helt enkelt fuel emergency på aproachen och får därmed gå före i kön. Därav den dåliga statistiken. Det är med andra ord inte dåligt planerat, bara jävlligt lumpet och oseriöst. Ryan med flera andra oseriösa aktörer är de som är skyldiga till att flygbranschen går på knäna, det går inte att flyga så billigt som de gör utan att tumma på både kvalitet och säkerhet och det drabbar såväl anställda som passagerare i slutändan. Men folk stirrar sig blinda på biljettpriserna och gnäller sedan när de blir strandsatta, får flyg inställda utan ersättning och/eller hjälp, får bagaget borttappat... Alla borde bojkotta dylika skitbolagNjae, de har väl hyfsat bra kraschhistorik. Men de har påtagligt sämre "soppatorsk"-takningsstatistik än snittet vad jag minns.. DVS de snåltankar och får de motvind kommer de inte fram med tillräcklig bränslemarginal och måste mellanlanda för att tanka. Och irritera en flygplats med en oplanerad landning.
Man bör aldrig - aldrig välja det billigaste alternativet.Mindre seriösa bolag använder det som taktik för att få förtur vid ankomst till avsedd flygplats också, de deklarerar helt enkelt fuel emergency på aproachen och får därmed gå före i kön. Därav den dåliga statistiken. Det är med andra ord inte dåligt planerat, bara jävlligt lumpet och oseriöst. Ryan med flera andra oseriösa aktörer är de som är skyldiga till att flygbranschen går på knäna, det går inte att flyga så billigt som de gör utan att tumma på både kvalitet och säkerhet och det drabbar såväl anställda som passagerare i slutändan. Men folk stirrar sig blinda på biljettpriserna och gnäller sedan när de blir strandsatta, får flyg inställda utan ersättning och/eller hjälp, får bagaget borttappat... Alla borde bojkotta dylika skitbolag
Jag har nog flugit sista gången tror jag.Att deklarera (fuel) emergency och få förtur att landa kostar väl pengar på alla flygplatser?
Jag flyger på billigaste möjliga biljetten på billigaste möjliga bolaget om jag inte ska över atlanten.
Helst med Bra om jag bara ska till Stockholm, eftersom dom flyger till Bromma så slipper man helveteshålet Arlanda
Flygplan är bara glorifierade lokaltrafikbussar med vingar ändå.
Det handlar bara om att stå ut, just i det fallet är inte resan målet...
SAS har ju någon löjlig pappskylt dom sätter på ryggstödet mellan dom som ska behandlas som människor och dom som ska behandlas som boskap.
Senast jag flög hamnade jag i raden bakom skylten, men en kille som hamnade på samma rad som mig flyttade skylten till sitt säte....
Vi fick kaffe och en chokladbit i alla fall, jag vet inte om boskapen bakom fick det
Jag har nog flugit sista gången tror jag.
Om jag inte blir diktator och flyger eget då åtminstone.
Så jävla brottom har jag inte, kör hellre hoj.
Jag sitter på Landvetter och väntar på att få lämna in en väska till Ryanair. Lyckligtvis påpekade personalen som vägrade ta emot väskan en kvart för tidigt att jag borde checka in för att slippa betala 600:- för att få dem att göra det.
Jag har inte betalat extra för att få välja stol för en timmes flygresa.
I fredags åkte jag med SL och där hade jag inte nån sittplats alls.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|