1400 ex.m. någonting listpris men det betala inte jag, närmsta competition med priser på datorn skulle ha över 2K.. ingen kunde leverera kobolt.
Kobolt det är fasen bra grejor??
Tycker du? I förhållande till skär hastighet o slitstyrka tycker jag att kobolt borr är billiga.Ja, bara man kunde få barnen i Kongo att gräva lite fortare och till lägre lön, det är ju så dyrt...
Bara ta fram hackan o börja svinga Inte mindre än 19K ton uppskattas det att vi sitter på.Ja, bara man kunde få barnen i Kongo att gräva lite fortare och till lägre lön, det är ju så dyrt...
Om du absolut vill ha kobolt1400 ex.m. någonting listpris men det betala inte jag, närmsta competition med priser på datorn skulle ha över 2K.. ingen kunde leverera kobolt.
Läskkyl?View attachment 488776
En.... Kommod? Till köket som jag ska ställa en läskkyl ovanpå, och ha återvinningen i lådorna.
Köpte en sån här att ha på en stor fest för ett år sen, och när jag skaffar mig eget garage så ska den bo där. MEn nu ska den stå i köket och göra nytta.Läskkyl?
Om det inte innehåller alkohol så måste det ju stå varmt!
CoolersKöpte en sån här att ha på en stor fest för ett år sen, och när jag skaffar mig eget garage så ska den bo där. MEn nu ska den stå i köket och göra nytta.
Och på festen var det bara öl och cider i den. Här hemma blir det väl öl, läsk och annat vätskeaktigt.
View attachment 488780
Köpte den för runt 2000 nånting för den var extrapris.Scancool Coca Cola-kyl High Qube, 1 dörr, 85 W, 115 L
Mått Utvändigt (BxDxH): 540x565x840mm Brutto/netto volym: 130/115 liter Brutto/netto vikt: 36/33 kg Temperatur: +4 till +12°C Klimaklass: N Energiklass: A+ Energiförbrukning kWh/24h: 0,3 kW Energiförbrukning kWh/år: 109,5 kW Invändig belysning: Ja Antal hyllplan: 4 st Justerbara hyllor: Ja Hyllmå...www.rancold.com
Finns utan colamärkning med, men den kostade mer när jag köpte min, och jag är en snålkewk. Det är en 115L Cool Cube ejjentlijen. Finns med AC/DC-logga bland annat.Coolers
Cola och koks i samma.
Vilken specifikt tänkte du på dårå? Var inne o kolla där, faktiskt men diRektleverans med ledstaplare smällde högre.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|