Trevligt - om den är Kinatillverkad (vilket nästan alla ATV-tillbehör är) så öppna hjullagren o kolla att de är ordentligt infettadeDen här köpte jag, men inte idag utan i förrgår. View attachment 488503
Trevligt - om den är Kinatillverkad (vilket nästan alla ATV-tillbehör är) så öppna hjullagren o kolla att de är ordentligt infettadeDen här köpte jag, men inte idag utan i förrgår. View attachment 488503
Antar att den är kinesisk även om skylten indikerar Norrköping (Peking!). Det är förvånansvärt många smörjnipplar på den så den är antagligen inte tänkt att vara "engångs".Trevligt - om den är Kinatillverkad (vilket nästan alla ATV-tillbehör är) så öppna hjullagren o kolla att de är ordentligt infettade
Köpte en liten Kina båtkärra. Helt OK och bra pris. Ska inte dra båten 4000 mil, bara upp o ner till sjön några hundra meter, men öppnade lagren o tog en titt - där var ganska tomt så bara att fylla på. Inga smörjnipplar så du har nog ett lyxutförande. Är skrapan bara hyfsat slitstark, annars kanske man kan lägga på slityta med pinnsvetsAntar att den är kinesisk även om skylten indikerar Norrköping (Peking!). Det är förvånansvärt många smörjnipplar på den så den är antagligen inte tänkt att vara "engångs".
Mycket vikt på den bara??Den här köpte jag, men inte idag utan i förrgår. View attachment 488503
Mycket vikt på den bara??
Åkte in på hedin o ca 15 minuter senare gick jag ut o hade köpt en sådan här.
Har aldrig provkört eller sett bilen innan o har ej provkört nu heller.. Hämtar nästa vecka på bil släp då det är svårt att köra 2 bilar, så mg får se dieseln bak ifrån det första den gör???
View attachment 488526
Jag lovar att tala om allt som är kass?Grattis, du blir säkert nöjd, alla jag har hört som har provkört MG (med rimliga förväntningar) har varit nöjd, alla som köpt en också, men dom skulle ju aldrig erkänna att dom är misnöjd.
TV. Upptäckt att det är stor skillnad på modern 65" och på 15 år gammal 40" dito.
Alltså är det enda rätta att bara se Fawlty Towers och Agne och Svullo. Om och om igen. Inget annat.Absolut, men programmen blir inte bättre för att bilden blir det, så jag hoppas att du använder den till annat än TV också.
1an, 2an och YoutubeAbsolut, men programmen blir inte bättre för att bilden blir det, så jag hoppas att du använder den till annat än TV också.
Vill bara påpeka att muffarna är smidda medans propparna är gjutna.Nu nu nu kan du aldrig gissa vad han ska med smidda delar till :skakahövvetÄh
1200 spännBorra?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |