Yes, det är min svärfar som har den garagerad hos oss tillsammans med lite annat bös som behövde förvaras medan de håller på och flyttar.Motori Morini minibike eller Bat Baby som den också hette.
Kan LO Jardenberg ha sålt dom förr i tiden?
Men är det en Lotus Europa som står där?
Cool bil! ?Tack för svaren! Ställde frågan i en moppegrupp på facebook och enligt dem så är märket Cimatti, och modellen mycket riktigt Bat Baby Frågan är om det är en moppe eller bara avsedd som leksak, det verkar ju som att Cimatti gjorde väglagliga hojar i övrigt så detta kanske var någon slags konkurrent till monkeybike eller nåt?
Yes, det är min svärfar som har den garagerad hos oss tillsammans med lite annat bös som behövde förvaras medan de håller på och flyttar.
Motori Morini minibike eller Bat Baby som den också hette.
View attachment 488207View attachment 488208
Importerades av TAN TRADING.Motori Morini minibike eller Bat Baby som den också hette.
View attachment 488207View attachment 488208
Nu är ju jag korkad, iofs, men på vilket sätt är GS inte ett bruksfordon?
Ett bruksfordon till fyndpris. Rutan var bra när jag körde hem i slagregn… men snygg är den inte.
Nu är ju jag korkad, iofs, men på vilket sätt är GS inte ett bruksfordon?
Ja, men inte mer än en GS tänkte jag då.Alla hojar är bruksfordon, men en scooter med ruta är väl mer än andra?
Yamaha 500?
Ett bruksfordon till fyndpris. Rutan var bra när jag körde hem i slagregn… men snygg är den inte.
Nejnejnej, 125... Cygnus.Yamaha 500?
Tittade på en Yamaha 500 idag tänkte när det regnar och så otroligt bekväm som en fotölj ungefär..Nejnejnej, 125... Cygnus.
Tack för svaren! Ställde frågan i en moppegrupp på facebook och enligt dem så är märket Cimatti, och modellen mycket riktigt Bat Baby Frågan är om det är en moppe eller bara avsedd som leksak, det verkar ju som att Cimatti gjorde väglagliga hojar i övrigt så detta kanske var någon slags konkurrent till monkeybike eller nåt?
Yes, det är min svärfar som har den garagerad hos oss tillsammans med lite annat bös som behövde förvaras medan de håller på och flyttar.
Har googlat runt lite och hittat en gammal reklamaffisch där den ser ut att rikta sig till små kids och hastigheten uppges till hisnande 12-15 km/hStarta den och provkör, är hastigheten i närheten av tretti plus moms så ringer du ett försäkringsbolag och säger att du har en gammal trettimoppe du vill försäkra.
Perfekt att åka runt på och göra sig till åtlöje bland grannarna
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |