"Det här köpte jag idag!"-tråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
en 120gb ssd med bra kvalite går på kring 1800 :) enkelt beskrivet så sker nästan allt du gör instant med en ssd, gäller mest när du startar program och gör annat som involverar disken.

Isch, det var ganska dyrt...:gnissla
Ok, så alla laddtider på spel och sådär kortas ner till ingenting alls? Det vore ju i och för sig hyfsat fränt... Men 1800 spänn att lägga på en disk har jag inte, och 120 gig är ju typ ingenting... Finns bara plats för en disk i datorn, så att handikappa den på det viset känns inte riktigt ok... Men jag antar att de större diskarna är dyrare utav bara helsike, så det får nog vänta tror jag:D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ett styck 8x20 formpressad dörr samt en LG 60" lcd-tv. Fan va stor den var, min 42"-are ser ju ut som en frukost-tv i jämförelse.

Jimle

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Aprilia Shiver-11
köpte en begagnad invert mini med tadao-kort nu jävlas ska det skjutas paintball...
OBS inte jag på video men med samma markör och kort.
[YOUTUBE-ID]tk32_GjR6Vw[/YOUTUBE-ID]

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
köpte en begagnad invert mini med tadao-kort nu jävlas ska det skjutas paintball...
OBS inte jag på video men med samma markör och kort.
[YOUTUBE-ID]tk32_GjR6Vw[/YOUTUBE-ID]

sån har jag med, fast jag hinner aldrig spela nuförtiden så jag funderar på att sälja:huvet

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Isch, det var ganska dyrt...:gnissla
Ok, så alla laddtider på spel och sådär kortas ner till ingenting alls? Det vore ju i och för sig hyfsat fränt... Men 1800 spänn att lägga på en disk har jag inte, och 120 gig är ju typ ingenting... Finns bara plats för en disk i datorn, så att handikappa den på det viset känns inte riktigt ok... Men jag antar att de större diskarna är dyrare utav bara helsike, så det får nog vänta tror jag:D

ropade hem en disk för 1300 på tradera så måste inte bli så dyrt. och menar du att du har all din lagring på din laptop :va:tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ropade hem en disk för 1300 på tradera så måste inte bli så dyrt. och menar du att du har all din lagring på din laptop :va:tungan

Ok, men det är ändå mycket pengar:tungan Framförallt som jag åkte på fortkörningsböter på nära tre lakan för inte så länge sen...:huvet
Nja, men mer än 200 gig brukar där ligga. Har ju bara en dator (även om jag fortfarande har kvar min gamla, undanstoppad i garderoben), så det mesta ligger där. Har förvisso en extern disk också, men den behöver nätagg och är ganska bökig att ha med sig, så allt jag kan tänkas ha användning för (filmer och serier jag planerar att se osv) brukar få ligga där. Fyllde alltid den förra datorns minne i alla fall, och den var på 200 nånting gig... Så lite mer än så vill jag ju gärna ha:) Men men, kanske någon gång i franmtiden... Jag ska ha det i åtanke;)

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
YAMAHA TÉNÉRÉ 700 EXTREME 2024 | HONDA VFR 750FJ 1988
Gokart med turbo :banana

Bifogat

• 8022818342.jpg
    8022818342.jpg
    71.1 KB · Visningar: 124

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Biljetter, hotell etc nu e allt fixat o klart till nürburing för att se F1 live i sommar. ngt motogp blir det nog inte i år men de har ju betydligt billigare biljetter så håller det öppet om jag "får en lucka".
:)

köpt ny spikmatta..en me betydligt färre piggar:bättre effekt mot den andra jag har haft i två år.

Last edited:
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
köpt ny spikmatta..en me betydligt färre piggar:bättre effekt mot den andra jag har haft i två år.

Fick du med tillhörande varningsskylt?

1323227_209_118.jpg

1061861.jpg

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Köpte en begagnad Beocenter 9500 från Bang Olufsen idag. En av deras flaggskepp från tidigt 90-tal. Tänkte jag kunde ha den som extra stereo. Den här generationen stereo från B&O har inbyggd förstärkare så man kan utan vidare använda andra högtalare än B&Os egna.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ett gäng flyttkartonger från Selstor :D

Nya bromsskivor till bilen vet jag efter samtal med DHL att det kommer levereras idag med samt mitt paket med prylar till KTMen ligger o väntar på mig på posten.

Fick in lite kosing i form av handpenning på lägenheten på kontot imorse med så va tusan nu måste jag ju ut o handla mera.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln