"Det här köpte jag idag!"-tråden

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Prisvärt om man åker på strippen o går från 12 till 10 sekunder, så vi säger väl att det är det de handla om? :p

Jo, då hade det varit prisvärt.

Men det var det inte...

Rullade tydligen förbi en stoppskylt...

Men polisen var både söt och trevlig (den ena)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Till mitt försvar ska sägas att jag nästan drog snutten...

Jag hann svänga in på jobbet och parkera och snutarna körde först förbi utan att se bilen, men sedan backade dom tillbaks.

Givetvis körde dottern förbi och såg allt samt vinkade åt mig medans jag stod där :saltisåren
Hon vände givetvis för att håna mig på plats också. :huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Till mitt försvar ska sägas att jag nästan drog snutten...

Jag hann svänga in på jobbet och parkera och snutarna körde först förbi utan att se bilen, men sedan backade dom tillbaks.

Givetvis körde dottern förbi och såg allt samt vinkade åt mig medans jag stod där :saltisåren
Hon vände givetvis för att håna mig på plats också. :huvet

outlaw.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jo, då hade det varit prisvärt.

Men det var det inte...

Rullade tydligen förbi en stoppskylt...

Men polisen var både söt och trevlig (den ena)

Stoppskyltar missbrukas något kopiöst.
90% känns helt omotiverade.
Inget problem egentligen när man kör personbil.
Men ganska irriterande att behöva stanna och starta om på lågväxel när man drar tungt.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tre parter inblandade. Det måste klaffa mellan tomtsäljaren och företaget som skall bygga. Kan bli ett klipp!

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Brooks Trance 11... med DNA faktiskt..(?)

Testade 5-6 par medan jag blev filmad på löpbandet, skoj att få känna skillnaden på skor och skor med förklaringar varför det är si och så samt vad som passade mig. Dessa stack ut ordentligt som riktigt stabila och bekväma jämfört med de övriga jag testade.

Bifogat

• sko1.jpg
    sko1.jpg
    37.9 KB · Visningar: 78
  • sko2.jpg
    sko2.jpg
    98 KB · Visningar: 79
  • sko3.jpg
    sko3.jpg
    45.3 KB · Visningar: 80

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Ser att det är fler som går i tankarna att börja träna upp sin kondition :tummenupp
Jag tog mina två första joggingturer förra veckan på flera år. Får se om det går att få en rutin på det.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Ser att det är fler som går i tankarna att börja träna upp sin kondition :tummenupp
Jag tog mina två första joggingturer förra veckan på flera år. Får se om det går att få en rutin på det.

Mm trevligt med kondition när man väl har den, resan dit vet jag inte om den kommer bli lika trevlig dock =0) Fick en pulsklocka med GPS tillbehör så jag hoppas att det blir lite enklare/roligare med diverse gadgets som man kan pilla på och analysera eventuella framgångar i spåret. Dessa skor känns iaf som ett steg i rätt riktning, hördes verkligen på nedtrampen hur mindre klumpigt det lät jämfört med de övriga eller testskorna som bara skulle visa vilken vinkel jag har på fötterna.

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Upp från 70Ah/570 CCA till 77AH/760 CCA.

Nästa vinter blir trevligare att ta sig an än den som varit när det kommer till kallstarter, känns helt klart värt pengarna.

battery_premium.jpg

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Mm trevligt med kondition när man väl har den, resan dit vet jag inte om den kommer bli lika trevlig dock =0) Fick en pulsklocka med GPS tillbehör så jag hoppas att det blir lite enklare/roligare med diverse gadgets som man kan pilla på och analysera eventuella framgångar i spåret. Dessa skor känns iaf som ett steg i rätt riktning, hördes verkligen på nedtrampen hur mindre klumpigt det lät jämfört med de övriga eller testskorna som bara skulle visa vilken vinkel jag har på fötterna.

Det är viktigt med bra skor som man trivs med. Jag testade också ut ett par på löpband i en affär. Köpte dem redan förra året under sensommaren, men kom aldrig igång med löpträningen. Det har inte direkt varit någon trevlig höst här nere. Vet inte om en pulsklocka gör någon jätteskillnad egentligen, men det kan vara ett roligt träningsredskap särskilt med GPS funktion. Jag hade en cykeldator en gång som mätte puls och det gjorde att man fick en extra sporre ett träna. Är på jakt efter en pulsklocka nu som jag kan ha både när jag joggar och när jag cyklar och gör andra aktiviteter. Tänkte invänta några utförliga recensioner innan jag slår till. Ena klockan har inte kommit ut på marknaden än. Du svarade väl i den tråden där jag ställde några frågor?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Nyfunkis i sten/puts

Stenhus är najs.
Fattade det först som att det var monteringsfärdigt.
Känner några stycken som monterar i trakten.
Därför jag var nyfiken.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...