Slowroller
Skrämmer små barn
Kängor måste man ha.
Fina prylar det där. Som bonus blir jag nästan 2 meter lång med mina på.
Kängor måste man ha.
Mmm. Meindl Performance... *gaaaah*
Sköna skodon det där.
För att inte tala om kvalité.
Hade mina Meindl Dovre i 3 år. Och då gick jag nån mil i dem i stort sett varje dag.
Fina prylar det där. Som bonus blir jag nästan 2 meter lång med mina på.
Några cm fick jag. Synd för då inser man ännu mer varför man borde varit längre.
Närmaste BMW-handlare säljer i 193-pack.Lycka, någon som vet var man kan köpa ett tjog lycka? Desperat behov..
Vilken dovre. Ska skicka tillbaka de dovre extreme gtx jag också beställde. Förväntar mig mer än 3 år...
För att kunna se ner på folk.
Tyvärr finns det alltid någon som är längre. Jag är själv 195, och stör mig på folk som är längre.
Mest för att det känns ovant att inte vara längst...
Jag är 194 och tycker det är precis lagom. Lite längre och det hade börjat bli jobbigt.
Jag är 175 och det är alldeles lagom. Man kan handla på barnavdelning, går som barn på bio och kommunala färdmedel, får beställa från barnmenyn på restauranger..
Det är alldeles för långt, det är 172cm man ska vara.
Precis under 20 cm, brukar gå bra hem tycker jag.
Precis under 20 cm, brukar gå bra hem tycker jag.
Andra 9-5an och femte saaben jag avverkar..
Som sagt, mer bil för 146k får du inte..
2010 med 4k mil på mätaren med mycket utrustning, helskinn bland annat..
Avverkar 1500 mil per år så det är ju nästan gratis att tanka..
Däremot litet baksäte vet jag inte om jag håller med om..?
Dessutom skattebefriad i två år till..
För att inte tala om kvalité.
Hade mina Meindl Dovre i 3 år. Och då gick jag nån mil i dem i stort sett varje dag.
Jag delar inte din uppfattning, jag är inne på mitt andra par Meindl Performance och dom håller inte. Vi är iaf ett tiotal på min pluton på jobbet som har dom kängorna och samtliga har samma problem, sulan släpper från själva kängan alt att lädret/goretex spricker sönder trots ordentlig vård.
Har flera polare som jobbar som väktare som även dom säger samma sak.
Har även testat Lowas motsvarighet, den höll mindre än en månad så nja jag är INTE övertygad dock ska det sägas att jag har inte hittat några kängor som är skönare än Meindl Performance när man ska bära tung och gå långt!
Just nu brukar jag ett par Meindl Jungle Elite och dom är helt okej och luftiga!
Är det kängor ni är ute efter är dessa de bästa jag nogonsin testat!Okej. Tips på några som håller bättre då? Nu jobbar jag iofs inte som väktare längre men bra kängor är ju alltid intressant
Senast köpte jag ett par 5.11 gore-tex/skinn men de har inte hållit i närheten lika bra. Utsidan är fortfarande skaplig men fodret slets ut i hälen ganska snabbt och det är ju aldrig särskilt bekvämt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|