Nu har jag faktiskt kört en sådan, jag har även kört andra mc och bilar av varierande effekt.
Och din mc är inte lika snabb som en 278hk bil
Nej det går ju inte att tänka så. Det är ju inte ens förgasarhästar vi tjötar om..
Nu har jag faktiskt kört en sådan, jag har även kört andra mc och bilar av varierande effekt.
Jo, det funkar oftast, men kanske 1 gång på 10 fick jag problem att den inte ville gå på tomgång eller att den gick ojämnt, men sen jag googlade mig till det där har det aldrig krånglat.
Fel med växlarna..? Femman funkar skitbra i 70 på standarddrevning, då blir det 3000 varv nästan precis. Dock är den lite surrig i motorvägsfart, så jag hade kunnat tänka mig att dreva ner den, men å andra sidan är den inget monster av bottenvrid (fast det är en stånka) och det blir ju ännu sämre vid nerdrevning, så jag är lite tveksam..
Ska man ta av hjulet på centralstödet måste man ta av bromsoket, utöver det är det inga problem.
Ja, många tycker den är gubbig, jag tycker det är en riktigt trevlig bekantskap, lite tung och lite litet framhjul för dålig "väg", men utöver det är det nemas. Sen visst, en sporthoj på 180+ häst är klart väldigt upphetsande, men å andra sidan känns det rätt tryggt att veta att man inte är på gränsen till att slå ihjäl sig bara för att man råkar ge fullgas. 278 hästar per ton är bättre än många sportigare personbilar, så jag är inte så deppig. Dessutom tycker jag den låter underbart, tillochmed med originalblås. Lättdoserad koppling och broms, perfekt! Bra till nybörjare också, den är inte så hög som den ser ut.
Precis. Nu har jag ju användning för lampan.
Jag hade nästan inget val. Köper den för 10000 mindre än vad dom brukar kosta. Fortfarande mycket pengar men vafan.. Pengar är inte värda något om man inte använder dom.
Hur ofta spelar ni i mörker?
Känns som lite overkill med nvg för airsoft?
Jag är mest glad dom gånger jag slipper använda nvgen då man blir rätt klumpig men den på.
Haha ja så pigg skulle jag nog inte kalla den. Jag kör ju faktiskt en Skoda på ca 140 hästar per ton och den är betydligt piggare.
Men för att bara ha 48 hästar på 1 cylinder var BMWn förvånansvärt pigg och duger utmärkt åt min flickvän. Skulle även duga gott åt mig som lite mer grusinriktad hoj.
Eh, va? Jag har klockan den på 0-100 på 6-7 sekunder ca (inte precis några Rossistarter), det gör nog inte din Skoda väl? Fast din var iofs nerdrevad sa du, så blir den ju klart lite tröttare. Sen att den inte har nån toppfart att tala om har inte direkt med saken att göra..
Eh, va? Jag har klockan den på 0-100 på 6-7 sekunder ca (inte precis några Rossistarter), det gör nog inte din Skoda väl? Fast din var iofs nerdrevad sa du, så blir den ju klart lite tröttare. Sen att den inte har nån toppfart att tala om har inte direkt med saken att göra..
En lavinryggsäck.
Tjewsiga! Vad är de till och varför?
Ortovox abs?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|