"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
18ZX1400J_40RGN1DRF2CG_A_001.png Sålde min Aprilia Tuono Factory-18 (står på Probike Syd/Sätra) Och var idag och betalade för en Kawa zzr 1400 Performance Sport `2020` som jag inte ens vet hur färgsättningen ser ut :va då den släpps i slutet av augusti.
Så nu går man o våndas på vad Japsen gör med färgsättningen inför 2020,
Tycker själv att 2018 års modell är sjukt snygg. (bilden).
Sååå nu är det bara att vänta:(

I värsta fall får man väl köpa nytt kåpset (kostar väl som halva hojen:gråta
Gamla Bettan snurrar i Alperna 2019.. IMG_5647.jpg).

-Jo vi behöver plattor.
-...
-98st
-:4skrika Orka.

-Ahh, du startar den där trucken?

-Rakt över axeln tack :mattias
20190724-165346.jpg

-Se där ja en Tröcka, mm!
20190724-170032.jpg

-Ah o sen tog jag i från höften, landa perfekt!
20190724-172511.jpg

:glömdet

Beställde nytt fint whitewall framdäck förra veckan, fick hem det och kunde montera det idag :) Flera mikrometer gummi kvar till Corden, gott om marginal :hihi Nåja, det var visst lite dags tror jag... :hihi

däck1.jpgdäck2.jpgdäck3.jpg

Gav mig själv en tidig julklapp och köpte en Fizzics Draft Pour, och lite prylar att testa den med...
Funkar med alla burkar och flaskor upp till 75cl, har en skumfunktion som använder ultraljud som ger sanslöst trevligt skum.
Sjukt onödig pryl och 9 av 10 bärs kommer jag fortfarande dricka på traditionellt vis, men det är en rätt skön känsla att dra i spaken och se glaset fyllas :banana
Drivs med 2AA batteri (kass batteritid) eller via USB, en rejäl powerbank och man kan tappa öl som en kung på stranden när polarna sitter och dricker slots pilsner direkt ur burken.. :zpy

OP5IxXd.jpg

Gav mig själv en tidig julklapp och köpte en Fizzics Draft Pour, och lite prylar att testa den med...
Funkar med alla burkar och flaskor upp till 75cl, har en skumfunktion som använder ultraljud som ger sanslöst trevligt skum.
Sjukt onödig pryl och 9 av 10 bärs kommer jag fortfarande dricka på traditionellt vis, men det är en rätt skön känsla att dra i spaken och se glaset fyllas :banana
Drivs med 2AA batteri (kass batteritid) eller via USB, en rejäl powerbank och man kan tappa öl som en kung på stranden när polarna sitter och dricker slots pilsner direkt ur burken.. :zpy

OP5IxXd.jpg

Sjukt tuff jue! :tummenupp
Test-materialet ser ut som mitt senaste inköp.
14 olika lager! :fyllisar
Snart slut på semester och kolhydrater så får passa på...
Just nu en:
P_20190731_182522_1.jpg

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj