blacktriple
Har två Aprilior!
Stål.
120x5
3 längder a' 6 meter.
120x5
3 längder a' 6 meter.
Stål.
120x5
3 längder a' 6 meter.
Stålet såldes bara i full längd. De kunde inte hjälpa till med att kapa (Kunde de säkert om man bara hade betalat) och man fick inte kapa inne på deras område...o det gick bra?
Stålet såldes bara i full längd. De kunde inte hjälpa till med att kapa (Kunde de säkert om man bara hade betalat) och man fick inte kapa inne på deras område.
Således fick jag stanna i vägrenen utanför Stena och plocka fram batterikapen.
Japp, det gick bra.
Stålet såldes bara i full längd. De kunde inte hjälpa till med att kapa (Kunde de säkert om man bara hade betalat) och man fick inte kapa inne på deras område.
Således fick jag stanna i vägrenen utanför Stena och plocka fram batterikapen.
Japp, det gick bra.
Va är det för sätt..? Men att skicka ut bilar på vägen med det överhänget var helt okej enligt dom.
underligt
Jag förstår deras resonemang. De är både miljö och säkerhetscerifierade enligt ISO-standard.Härligt att bo i Sverige!
-Hjälpsamhet?
-Vi jobbar inte på det viset!
Jag förstår deras resonemang. De är både miljö och säkerhetscerifierade enligt ISO-standard.
Det som sker inne på deras område faller under deras ansvar.
Att ha en privatperson som kapar stål är ej förenligt med deras säkerhetsbestämmelser. Sålunda, ej tillåtet.
Stål.
120x5
3 längder a' 6 meter.
En bil är ca 5m lång, utstick 0,5m fram&bak, hänger nån upp sig på de ändarna så hade de ändå krossats mot bilen...även om det hänger tre motorcyklister på spettet bakom?
En bil är ca 5m lång, utstick 0,5m fram&bak, hänger nån upp sig på de ändarna så hade de ändå krossats mot bilen.
Om nu stegen är på släpet så måste man ha flagga/ljus på utstick mer än 1m.
Bra tips. Tack.Vill man frakta dem hem i hela längder kan jag tipsa om att lägga dem på en aluminiumstege på takräcket, då kommer de hem raka och fina även om man kör över ett gupp
En Whizzer Pacemaker II med 14mil på mätaren
148cc sidventilsmotor
En Whizzer Pacemaker II med 14mil på mätaren
148cc sidventilsmotor
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |