Ja, hugga ved är ingen lek
Monty Pyton "the lumberjack song"Huga nu kommer jag få mycket skit över hur livsfarlig och galen jag är https://www.handelsboden.com/herr/jackor/bobber-rod
PlättLätt..
I baksätet ligger man juh me svensons dotter. å då ska re va gung å inte stötigt.Jag sitter väl för bövelen inte bak, heller.
En till eller har du bytt ut din MiTo?Blev visst en Alfa idag.
View attachment 449038
En till eller har du bytt ut din MiTo?
Härligt. GT:n är en mysig kärra. Provkörde och var på vippen att köpa en när den kom för sisådär en 15 år sedan.En till! Sjukt vad billigt man kan köpa dessa bilar för - rostfri, kamrem bytt, diverse framvagnsdetaljer bytta- känns som nya bilen att köra trots 14 k på mätaren.
Härligt. GT:n är en mysig kärra. Provkörde och var på vippen att köpa en när den kom för sisådär en 15 år sedan.
Vilken motor sitter i? 2,0ts?
2,0 TS är som du säger mysig. Efter uppdateringen som gjordes på den maskinen runt 2005 är den dessutom inte lika oljetörstig.Japp, 2,0 TS - Trevlig maskin. Då jag har tänkt att använda bilen som pendlarbil under sommaren så gick V6:an bort.
2,0 TS är som du säger mysig. Efter uppdateringen som gjordes på den maskinen runt 2005 är den dessutom inte lika oljetörstig.
Dock bör man kolla oljenivån var 100:e mil eller ännu tätare. Jag hade en 156:a från 2001 som sörplade i sig nästan en liter olja Per 100 mil. Trots det var avgasvärdena perfekta.
Automatiskt oljebyte är en funktion, inte ett problem...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|