En Z1000J -83, med 3724mil på mätaren. En ägare sen 1985 då den hade gått 400mil!
Nu har man ännu mer att pyssla med......
Jaså, du har pratat med honom?
En Landroid M700.
Funderar på om den inte behöver lite ögon? (ACS)
Den blir jäkligt frustrerad under studsmattan, men vill inte stänga av zonen helt heller utan behåller gärna gräset under den.
View attachment 454448
Nä jag läste annonsen. Rätt årsmodell, färg och pris. Lite för långt bort för att hämta med släp. Sen har jag platsbrist.
Å två hojar som borde göras iordning innan det köps något mer.
Om jag köpt den skulle jag byta till bakåtflyttade fotpinnar. Original fotpinnsfästen ser så klumpiga ut. Sen vill jag ju ha ett 4-1 med ljuddämparen på höger sida. Eventuellt hjul från gpz1100 -83.
Vad är planen med hojen nu då?
Skriv gärna en kort sammanfattning av hur den funkar, särskilt om du har lite gropigt någonstans.
Förutom ultraljudsystemet finns ju en annan (dyr) tillsats där du lägger ett magnetband runt områden som inte ska klippas.
Jag står och velar lite om jag ska köpa en sådan där eller något större o häftigare.
I så fall blir det 2000m2-versionen.
Tack.
Kul med jämförelsen med Xiaomi dammsugare, vi har två sådana en S5 o en S6 och är väldigt nöjda med dem.
Jag är förvånad över hur enkel (för enkel) autonomiteten är hos robotklipparna.
Jag jobbar med autonoma system i en större skala och inser att det inte är superenkelt, men nog borde en klippare vara lika smart som dammsugaren.
Det är alltså lite snålt med tråd i lådan, det får man väl lösa om det behövs mer.
Ska kolla Robotexperten och se vad som skiljer årsmodellerna åt.
Jag har generation 1 och den tuggar på bra än .
En observation till är att den är verkligen tyst, hörs inte på 2m. Grannens hör jag ju genom häcken 20m bort.
Även om jag inte jobbat med just autonoma system, så har jag egentligen också jobbat med tillräckligt mycket systemutveckling att jag vet att jäkligt mycket kan gå fel, men lite får man ju raljera
Märlorna kommer också ta slut ungefär samtidigt som tråden. Fattar heller inte kabelpriset på ca 5-6kr/m.
Behöver man förlänga borde man kunna ta vanlig FK för 2kr/m?
ACS beställt, återkommer med rapport!
En Landroid M700.
Funderar på om den inte behöver lite ögon? (ACS)
Den blir jäkligt frustrerad under studsmattan, men vill inte stänga av zonen helt heller utan behåller gärna gräset under den.
View attachment 454448
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |