Kunde du inte bara satt ditt ett extra nitlås och kapa på rätt ställe?View attachment 480317
Dock gjorde ett par meck-öl för många att jag kortade den befintliga kedjan någon länk för mkt…
All eloge till @VS som fanns där som en räddande ängel så ny kedja är på ingång!
Du har såklart rätt men jag hade inga extra nitlås o tänkte att XR:en var värd lite TLC så det fick bli en ny kedja oxå (och framdrev)Kunde du inte bara satt ditt ett extra nitlås och kapa på rätt ställe?
Nitlås är ju dödssäkert!
Jag trodde att du kapat en ny kedja för kort, inte den gamla uttänjda.Du har såklart rätt men jag hade inga extra nitlås o tänkte att XR:en var värd lite TLC så det fick bli en ny kedja oxå (och framdrev)
6 dunk á 4L?24L Shell Advance Ultra 15W-50 från "Reifenexpress" fast firman kallade sig Levoil.de när jag beställde, samma arab olika firmor.
201€ inkl frakt. Billigare än 20L OKQ8
Enl DHL är det på väg.
Japp, 6x4L Frakten blir dyrare över 25L, hur mycket vet jag inte, 24L räcker för mig i år.6 dunk á 4L?
Är ju vettiga priser på den siten. 30€ för 4L.
Lite jobbig hemsida att kika runt på, meddela att du fått hem rätt grejor.24L Shell Advance Ultra 15W-50 från "Reifenexpress" fast firman kallade sig Levoil.de när jag beställde, samma arab olika firmor.
201€ inkl frakt. Billigare än 20L OKQ8
Enl DHL är det på väg.
Idag kom oljan, hemkörd till dörren av Postnord.Lite jobbig hemsida att kika runt på, meddela att du fått hem rätt grejor.
Själv har jag handlat några gånger på motoroel100.de, Motulolja till hojarna och GM dexos1gen2 specialolja till Opeln för riktigt bra priser. Funkat utmärkt, den här turken levererar det han ska.
Jag är nyfiken på hojen i din profilbild.Beställde en aluminium-tank till min g:a CB750!
Ska bli spännande och se hur kvaliten är.
Obskyrt ramsmide! Haha, har fått många kommentarer om min hoj men detta tar priset!Jag är nyfiken på hojen i din profilbild.
Vad är det för obskyrt ramsmide och är den din?
Berätta gärna lite om den, kanske i någon lämpligare tråd. Fint om du isf skulle vilja ha vänligheten att länka!
Får se om jag orkar lägga upp en tråd, men i grunden är det ett rambygge som Peter L på ”Morani Teknik” har knåpat ihop. Jag har sedan byggt vidare enligt mina idéer. Framgaffeln är en ”Hossack” och är upphängd i olika länkage! Ramen är byggd i kromolybdem fyrkantsrör samma som Acke Rising använde för sina hojbyggen! Fungerar oförskämt bra och är min brukscykel.Jag är nyfiken på hojen i din profilbild.
Vad är det för obskyrt ramsmide och är den din?
Berätta gärna lite om den, kanske i någon lämpligare tråd. Fint om du isf skulle vilja ha vänligheten att länka!
Fortsättning följerIdag kom oljan, hemkörd till dörren av Postnord.
Kan det vara så att de hette Conardi först, mitten på 90-talet? Hade kontakt med dem då. De började med lätt utvecklade Rob Northramar. Skulle stoppa en japsfyra i en sån men det rann ut, liksom mina pengar.. De var entusiastiska och därtill trevliga.Får se om jag orkar lägga upp en tråd, men i grunden är det ett rambygge som Peter L på ”Morani Teknik” har knåpat ihop. Jag har sedan byggt vidare enligt mina idéer. Framgaffeln är en ”Hossack” och är upphängd i olika länkage! Ramen är byggd i kromolybdem fyrkantsrör samma som Acke Rising använde för sina hojbyggen! Fungerar oförskämt bra och är min brukscykel.
Hm, ser, efter att ha kollat synonymer, att jag kanske får välja mina ord med än större omsorg. Tänkte mer udda, annorlunda, lite mystiskt. Inte helt rätt på...Obskyrt ramsmide! Haha, har fått många kommentarer om min hoj men detta tar priset!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|