steffe
"Mannen som talar med whisky"
Ekologisk bomullsvävstruktur!Vegansk läderfinish![]()

Ekologisk bomullsvävstruktur!Vegansk läderfinish![]()
Man bör nog införa typ Halal för att skörda växter på ett "religöst" sätt så att veganerna blir än mer nöjda och uppmärksammade!Vegansk vegan kommer nog 2025.
Läste "40-år med A-traktor"..
Kolla på någon previa men vad är kryddan? Alltså det som kliar/kittlar/målet/visar att man är bättre än grannen(alla är bättre än grannen iofs)/när man har klarat allt vad roar man sig med då bara för att en tid för att sedan låta det binära ligga o samla damm i någon folder tills man tjöper en ny burk/..Sid Meier's Civilization VII.
Eller förhandsbokade det.
Aldrig spelat Civ förut. Men har historiskt sett gillat speltypen. Tror jag.
Beställ direkt härifrån. Snabba leveranser. Fraktfritt över 29e (om jag inte minns fel...)Kool, har motsvarande pannstrålkastare på jobbet vilket är kung men den lille jäveln där måste jag nog testa.. kommer nog passa på min knippa(tänk vaktmästare) faktiskt.
Tack för tipset![]()
Beställ direkt härifrån. Snabba leveranser. Fraktfritt över 29e (om jag inte minns fel...)
Några fasta kopplingsur och support finns, hojta till om du vill.Najs, blir nog en beställning i afton.. ska bara se hur mycket rabatt jag kan mjölka ur kinesapparaten denna gångRegistrera, växla mellan hemlige Hubert-läsare och edge så kupongen växte iaf med 5% så får jag se ikväll som sagt om mina andra fällor triggat några fler påskägg.
Ska ta några tillbehör också men får bli en separat beställning så det inte blir knas, vänta på nyår etc. = dom finns inte i Tyskland.
View attachment 509935
Nu ska jag tydligen åka och tjöpa ett kopplingsur och några IP68 kontakter, så löd ordern i.a.f.. Sen får vi se hur dålig jag är på att programmera en veckotimer för ett frånslag per dygn samma tid 8 dagar i veckan.
Avancerat som helvetet förstår man att det kommer bli, jävel och..
View attachment 509936
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli