Vanligtvis krävs körkort om du inte skaffar RR-licens och kör i licensgrupppen.Krävs MC-körkort på samtliga banor/bandagar?
Krävs MC-körkort på samtliga banor/bandagar?
Tjena killar när kan man ta sig till falkenberg och köra en bandag inte kört innan..(nån lite erfaren som ska dit, sällskap?).
funderar på de här har ett helsystem va ska jag göra för att tysta ner det lite orkar inte byta till original
tack
syns på vägarna
llFår man köra med goretex ställ?
Får man köra med goretex ställ?
Lägg en förfrågan HÄR.
Ang ljudnivån så kan du montera en db-killer i ljuddämparen och hoppas att det räcker (beroende på vad du kör med för system). Men originalsystem är att föredra speciellt för banägarens skull som har ljudkrav att rätta sig efter.
Jag ska köra en heldag på Sviesta och undrar hur mycket däck det går åt?
Jag har ingen aning hur många pass det blir men jag tror det är tre grupper som kommer att köra hela dagen.
Hur blir det med PC och dess inställningar när hojen är mappad för andra dämpare än original?
Kommer motorn gå sämre?
Jag ska köra en heldag på Sviesta och undrar hur mycket däck det går åt?
Jag har ingen aning hur många pass det blir men jag tror det är tre grupper som kommer att köra hela dagen.
asbra tråd..har vart skitnojig ang min första körning på gälleråsen den 6 sept..nu känne rjag att jag har liiiiite mer koll vad som komma skall....hoppas det blir så bra jag hoppas på!
yes box, och även lite bättre.. definitivt fler bandagar nästa år..Blev det så bra som du hoppades på?
Varför detta slickande inför bankörning,ngt så inåt hvt tråkigt har jag aldrig vart med om. Passar väl homofiler kanske. Jag körde dessutom sämre efter. Det enda roliga var att köra om föråkaren,få skäll och crasha.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|