Beställde en sån fast Diablo
Nöjd med din ?
Beställde en sån fast Diablo
Nöjd med din ?
Fan va braMycket! Uppskattar inredningen som är justerbar med de medföljande "padsen".
Diablo ser grym ut
Vill man hålla guldfisken vid liv blir det att byta vatten i skålen då och då.View attachment 395870 View attachment 395871 View attachment 395872 View attachment 395873 (Ny) View attachment 395874 Hjälmar som jag har. .. View attachment 395875 View attachment 395876 Och några gamla..Har funnits ett gäng till. Jag är som en Kärring med sina Handväskor.. Jag Älskar Hjälmar Och det känns så Skönt när Man har en Tant Som Verkligen Förstår att man Måste köpa hjälmar som kostar 4-5000:- ..
Fan va bra
Hoppas den kommer idag
Och några gamla..Har funnits ett gäng till. Jag är som en Kärring med sina Handväskor.. Jag Älskar Hjälmar Och det känns så Skönt när Man har en Tant Som Verkligen Förstår att man Måste köpa hjälmar som kostar 4-5000:- ..
Nä det är äkta skinn och den är behandlat mot regn , sen ska du inte köra 12 Tim regn , skinn är skinn då får man ta hand om den, tom påsen är i skinnOckså lite sugen på antigen en XR1R Carbon eller Diablo.
Hur funkar Diablon i regn, blir den inte jävligt sunkig efter ett tag? Eller är det bara en attityd-kruka man tar fram när man skall vara extra mycket man?
Nä det är äkta skinn och den är behandlat mot regn , sen ska du inte köra 12 Tim regn , skinn är skinn då får man ta hand om den, tom påsen är i skinn
View attachment 395890
Sen får man med såna så kan man justera hjälmen så den passar en bäst
View attachment 395891
Enligt mig klart den snyggaste ja har sett och skönaste o ha på sig , sen väger den så lite jämför med andra hjälmar, Bäst i test enligt Motorrad
View attachment 395892
View attachment 395893
Hur e den att köra på natten med ?
Hur e den att köra på natten med ?
View attachment 395912
Fick precis hem en svart Schuberth SR1 med spegelvisir.
Forumet lägger den på sned...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |