uncletom
Gudomlig sporthojare
Vacker. Vem är målaren?
Alessandro Cosentino, Aerographicart, i Rom.Vacker. Vem är målaren?
Är du släkt med Matthew McConaughey?
Snygg. Är du nöjd med den? Är lite sugen på en likadan, hur är vindbruset i den i högre farter?Min nya hjälm
Har inte testat den än. Måste byta däcken först. Återkommer med svar när jag testat en längre runda.Snygg. Är du nöjd med den? Är lite sugen på en likadan, hur är vindbruset i den i högre farter?
Har testat lite nu. Inte i några högre farter Kanske 150 som fortast men bara under korta stunder. Jag upplever den som brusigare än min Xr1000. Dock hade jag whisper-kit på den så den satt betydligt tätare runt halsen. Jag har inte satt på nät-biten vid hakan på Nxr-en ännu. Får nog prova det annars får det bli öron-proppar. Hojen spelar kanske också en viss roll. Jag kör naken Z-750. Funderar även på om en fly-screen kan göra det bättre. Upplever att jag har vinden rakt upp ansiktet från den lilla kåpan runt instrumenteringen.Snygg. Är du nöjd med den? Är lite sugen på en likadan, hur är vindbruset i den i högre farter?
Själv har jag kommit fram till att en nakenhoj begränsar tiden man spenderar över momsad hastighethetsgräns. Att marscha i 140-150 funkar bra för att vila bröstet mot fartvinden. Min andra kåpade bandit blir även den naken denna sommar. Öronproppar är ivfsh ett måste. Kåpor har en tendens att få luften att fladdra rätt hårt som gör att huvudet far fram & tebax, speciellt med lite sidvind. Nä, naket är bäst!Upplever att jag har vinden rakt upp ansiktet från den lilla kåpan runt instrumenteringen.
Jag gillar inte att köra naken...Själv har jag kommit fram till att en nakenhoj begränsar tiden man spenderar över momsad hastighethetsgräns. Att marscha i 140-150 funkar bra för att vila bröstet mot fartvinden. Min andra kåpade bandit blir även den naken denna sommar. Öronproppar är ivfsh ett måste. Kåpor har en tendens att få luften att fladdra rätt hårt som gör att huvudet far fram & tebax, speciellt med lite sidvind. Nä, naket är bäst!
Nu är jag förvisso en medelålders halvblind gubbe(som alla andra på detta forum) men på denna bild är det Matthew vi ser. Jag är helt säker.Zoda, hahaa! Nej. Ser jag ut som Matt eller?
Ok, jag har idag en relarivt billig hjälm runt 2.000kr och jag upplever vindbruset rätt rejält under hastigheter som du nämner.Har testat lite nu. Inte i några högre farter Kanske 150 som fortast men bara under korta stunder. Jag upplever den som brusigare än min Xr1000. Dock hade jag whisper-kit på den så den satt betydligt tätare runt halsen. Jag har inte satt på nät-biten vid hakan på Nxr-en ännu. Får nog prova det annars får det bli öron-proppar. Hojen spelar kanske också en viss roll. Jag kör naken Z-750. Funderar även på om en fly-screen kan göra det bättre. Upplever att jag har vinden rakt upp ansiktet från den lilla kåpan runt instrumenteringen.
Tjena!Du får lämna recension efter test IRL. Har sneglat på en sån. Min XR1000 från 2011 börjar bli gammal. Synd att man redan har ett Sena Intercom, annars hade det varit smutt att kunna integrera det lite bättre.
Hade det varit dags för en ny korvätarhjälm hade jag definitivt köpt en HEDBO "je suis charlie".I alla fall, hämtade ut min HEBO BROOKLYN idag.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|