och när det gäller dina kommentarer så är det väl jävligt lätt att sitta bakom tangentbordet och kasta ur sig en massa skit.
Reportaget som du hänvisar till var fan det sämsta skitet jag sett på länge.
Det gjorde att i varjefall jag slutade titta på programmet, varför ? tja har det inte bättre fakta om det de rapporterar om så måste man ju frågas sig, hur ser det ut då med den andra biten som de rapporterar om som jag inte vet något annat om än deras vinkling.
kort sagt sicket skitprogram, och nej det har inget med att göra om vad jag tycker utan det har bara att göra om fakta och hur man visar upp faktan. Rakt igenom patetiskt.
Om man bortser från olyckan i går och verkligen försöker vara objektiv och försöker sätta sig in i vad vi "dom flesta på SH" visar för bild av oss själva till alla utanför det underbara mc kollektivet, så inser man snart att det media utmålar oss för att vara faktiskt är väldigt sant.
Det roliga är att du har beviset för det du påstår här 2 poster ovanför din VBK.
Sir-väs, jag tänker inte argumentera mer än detta inlägg, inte minst för att du verkar vara helt utan självinsikt, och jag såg också Upp. Gran. programmet. Förklara för mig, lite mer exakt, vad som var fel med det. För såsom jag kan se det så drev programmet 1 tes:
Det körs förjävla fort på Bogesundsvägen. Boende är trötta på det men ingen gör något. Dödsfall sker varje år som direkt följd av hastigheten.
Att man sedan kan tycka att "jamen Jesper (Galne Dansken) fick inte tala tillräckligt mycket" osv, tough shit. Tror nog du sett ett par andra av programmen (du säger det iaf) och det är så det funkar, det gör tyvärr inte tesen ovan mindre sann. Ge mig inget jävla "vi har ingen bana" bullshit, förklara istället för mig hur du tycker att inte minst boende vid de här vägarna, men även andra trafikanter, ska (re)agera. Det är du som dör men de som får leva med synen av din snevridna kropp runt ett träd. Är det rättvist mot endera dem, dig, och de som bryr sig om dig?
Angående olyckan så kan man ju minst sagt säga att farten (såsom alltid vid singelolyckor) var en starkt bidragande, om inte den största, faktorn till att någon dog. Även om det var 2 som kraschade har jag förstått det som att det var 2 individuella avåkningar. Samma olycka i den föreskrivna hastigheten hade inte nödvändigtvis haft fatal utgång. Igen, detta stöder tesen ovan om man byter ut Bogesundsvägen mot Bulten.
Tyvärr är det ingen annan en de som skadades fel att det hände. Det är inte mindre synd om dem för det, men låt detta fungera som (ännu) en väckarklocka när ni ger er ut på Onsdag/Lördag/Whathaveyou. När det går åt helvete så går det snabbt åt helvete, glöm aldrig det!