22 åringen hade tydligen stulen hoj enligt Expressen.
Står det verkligen så eller förstärker du det hela?
Vad jag kan läsa står det att mc'n inte var hans, men tillhörde någon annan i familjen.
Många raketforskare som skriver och tycker till hela jävla tiden om precis allting!
Det var ingen annan än han själv som vred på gasrullen igår så det finns ingen annan att skylla på!
Jag VET att det låg snutbilar i häcken på honom HELA tiden. Och polisens senaste pressmeddelande "Vi vet att han inte såg helikoptern" är tyvärr ren jävla lögn.
Min vän som tyvärr borde ha stannat direkt igår, vred på huvudet för att titta vart helikoptern/bilarna låg efter honom då bommen dök upp. När han tittar fram igen är det för sent.
Nu åker vi och tänder ljus för våran kompis och tänker & stöttar hans familj!
Färdig diskuterat
Vila i frid bästa Chrille! Vickan, hoppas du kryar på dig och tar dig igenom det här tillsammans med oss som stöttar dig!
Håller självklart med dig, dock så begår han en allvarlig trafikförseelse precis framför en polis och inte att reflexen sitter fel eller inte är CE märkt.
Ska han blunda?
Håller självklart med dig, dock så begår han en allvarlig trafikförseelse precis framför en polis och inte att reflexen sitter fel eller inte är CE märkt.
Ska han blunda?
Se inlägg 471 och 501...Nope, står att den ägdes av någon annan i hans familj vilket jag mer tolkar som "vanlig" skenförsäkring.
Men han verkade sakna körkort.
Edit: bollfyra på det första
Då kanske vi ska ta bort alla åldersgränser i samhället? Varför ska alla gruppbestraffas bara för att vissa inte kan hantera sprit i 12-årsåldern? Alla borde ju få ta pappas lastbil till skolan i mellanstadiet eller kanske flyga själv när familjen ska till Mallorca, det finns ju trots allt 10-åringar som kan det. Vänta bara tills jag har hunnit bygga en bunker, långt bort från alla vägar, först!
Det är faan en skam hur vissa människor här inne resonerar.
Hade dock tyckt det var skumt att killen som skulle rejsa hade en tjej där bak
Det finns nyanser av allt, i synnerhet vad gäller skillnaderna i risk i din jämförelse. Tycker inte det är jämförbart på annat sätt än att endera inte är tillåtet.
Men det har väl inget med trådens ämne eller denna duskussion att göra?
Kanske en dåligt jämförelse. Är dock trött på människor som spyr galla på folk när dom själv inte handlar efter våran svenska lag.
Som regel när poliserna begått tjänstefel i samband med jakt och det går åt helvete så ger de ut friserada detaljer från jakten till tidningarna. som jag ser det i förebyggande syfte från kritik och diverse utredningar.
Och hur f-n kan polisen veta att föraren inte har sett helikoptern... dessutom verkar ju flera ha sett att den flyger på ca 60meters höjd... Den upptäcker man!!
En sak är säker! Det som står att läsa från polisen kan man inte lita på!
Antaligen hade killen levt idag om inte helikoptern var ute plus hela kopplet av blåljus.. Kan ha varit en av anledningarna till att han körde ner i tunneln...
Vem vet killen kanske inte ville dra in sin tjej i något som kan bli infört i registret och bli belastning för henne.
Du har en skev världsbild, sen när är det okej med streetrace?Blir nyfiken på hur ni ser det här med streetrace på våra allmännavägar. Tycker ni det är okej. Jag ser inga problem i detta med lite race. Men hur tänker ni som spyr ut skit på detta som hände igår.
Är det så att ni tar med familjen ut en fredagkväll för att kolla lite race? om hur kan ni då leva med denna dubbelmoral?
Det är faan en skam hur vissa människor här inne resonerar. Skäms ni inte
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |