Du vet om att tjejen läst tråden och du kallar henne bimbo etc!
Tror du det blir lättare för henne i hennes sorge arbete? Hon är garanterat fortfarande i chock, säkert hans/hennes familj också!
Jag har också kört ifrån snuten några ggr. Skulle jag göra det nu några år senare? Nej!
Skulle det varit mitt fel om jag kraschat? Ja!
Men att häckla någon som precis mist en nära anhörig!
Tycker att du är en j-a pajas!
Tror du det blir lättare för henne i hennes sorge arbete? Hon är garanterat fortfarande i chock, säkert hans/hennes familj också!
Jag har också kört ifrån snuten några ggr. Skulle jag göra det nu några år senare? Nej!
Skulle det varit mitt fel om jag kraschat? Ja!
Men att häckla någon som precis mist en nära anhörig!
Tycker att du är en j-a pajas!
Nej jag gillar inte dubbelmoral men jag tycker du tagit på dig en jävligt överbeskyddande roll.
Inse en sak, tomten som skenförsäkrade sin hoj och tyckte han var ball som kunde dra snuten efter diverse trafikbrott (nu snackar vi inte 30+ på otrafikerad landsväg utan rödljuskörning i stan och 200+ på motorväg, fram och tillbaka) får skylla sig själv.
Det finns inga förmildrande omständigheter. Han var 22 år och sambo med en naiv bimbo (ej blondin dock) som var 17 år. Det har tidigare i tråden påpekats att man minsann får dö för sitt land i krig när man är 18. Då får man fan också inse att man får stå för sina handlingar när man är 22.
Jag lider med hans föräldrar och vänner som just nu lever i chock och sorg men inte med hans flickvän. Hon var minst lika medveten om vad det var som hände.
Min sambo hade spöat skiten ur mina njurar om jag kört så med henne bakpå och det hade varit omöjligt att inte stanna och släppa av henne.
Om det som skrivits på andra ställen stämmer så var det bara en tidsfråga innan det som hände hände. Tack för att ingen annan blev allvarligt skadad eller fick sätta livet till. Nobrainers finns det gott om men låt oss hoppas att de inte tar med sig nån annan på färden.
Last edited: