KetogaN
Don´t do drugs.. MMkay ?
Haha, man hade ju nästan kunnat tro att du knyckt Wikipedias bild om det inte var för ett par små detaljer.
Humor!! heh.. men en sån är det ju helt klart.
Haha, man hade ju nästan kunnat tro att du knyckt Wikipedias bild om det inte var för ett par små detaljer.
Humor!! heh.. men en sån är det ju helt klart.
Tack, ska åka o kolla på den. Fast väskan får gärna vara mindre om någor har mer tips.
Var kan jag printa ut en stor fotofil? Jag skall göra ett montage av bilder som kommer bli ca 70x50cm. Vilka ställen är bäst o vilket format skall det vara i?
Jag vill också ha en bil med 500hk+ på hjulen
Jag har en liten fråga bara:
Det finns ju massor i menyn som inte finns på 350, bla färgtemperatur.
Denna står på 5200 grader. Ska den verkligen stå på det?
Tjena grabbar/tjejer!
Har gått och funderat lite hit o dit om studiofoto. Tänkte att jag skulle köpa mig ett studiopaket med två stycket stativ/paraply. Nu kommer frågan...Kan fota studio med min 350d? Alltså om det går att koppla in alla sånt som behövs för att köra studiofoto!??
Hehe, kanske låter lite som en rookie men tanken finns att jag vill börja köra lite studiofoto med hundar och kanske en o annan människa
Mvh
/Panos
Ketogan; färgtemperatur anges väl alltid i K?? Det blir ingen skillnad när jag ändrar WB iaf...
Färgtemperaturen anges alltid i Kelvingrader ja.
Du måste dock sätta din WB till "K" för att kameran ska ta hänsyn till vad du anget för gradantal i menyn. Med andra ord. Har du satt AWB som vitbalans så kvittar det vad du anget för temperatur i menyn.
/KetogaN
Något liknande denna kan du använda om du vill använda sladdar:Alltså om det går att koppla in alla sånt som behövs för att köra studiofoto!??
Hehe, kanske låter lite som en rookie men tanken finns att jag vill börja köra lite studiofoto med hundar och kanske en o annan människa
Något liknande denna kan du använda om du vill använda sladdar:
En Hama blixtskoadapter. En sån har jag. Skitbillig och funkar som den ska. Men det finns en liten nackdel: den är inte fastskruvad på kameran, så den kan råka halka ur av sig själv. Iofs kan ju det vara bra också om man snubblar på en sladd, då ploppar den kanske lös istället för att du river kameran i backen.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|