Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Blixtkuber...Hittade drömkameran i en skrubb på jobb i dag
Såna skulle man ha till min första kamera (en Instamatic).
Blixtkuber...Hittade drömkameran i en skrubb på jobb i dag
Jag beställde en fotobok från japanphoto.se
http://asp03.photoprintit.de/microsite/1717/fotobook_details.php
Bara att ladda ner programmet och börja läggan in sina bilder på sidorna.
Enkelt, snabbt o snyggt. Jag fick boken hemskickade efter 3 dagar.
Finfin present
Jag sitter o kikar på samma objektiv, fast utan APO.3023490Beställd.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=329770
Märkligt att smärtgränsen för hur mycket man vill lägga alltid flyttas uppåt. Varför blire det aldrig billigare än man tänkt sig?
Det har förklarats tidigare i tråden.Jag sitter o kikar på samma objektiv, fast utan APO.
Dom tar 1500 för det på giganten.
Behöver man det där APO?
Är det nån som har nå bilder o jämföra med?
Jag antar att det är som med allt annat, jag som hobbyman märker ingen skillnad?
Tur att man inte åker kromsläde då...3063132Kromade abborrar har oxo ett fenomen att det uppstår färgförskjutningar t.ex runt krom. Det uppstår då lila glorior eller att det vita flyter ut. (Mer än vanligt)
Utan APO 1500kr, med APO 2059kr på komplett.se.
Jag körde med APO och gluggen känns mycket bra.
Kanon MikkE trots mulet och ingen sol!
Kanon MikkE trots mulet och ingen sol!
Fast du behöver väl inte gå upp så mkt i ISO pga att du säkert kör med ett ljusstarkt objektiv?
Är det någon som vet en bra sida med bekskrivning ang bländare? Slutartid förstår jag lite men bländare är grekiska för mig!
Tack så mkt =)Kanon MikkE! Men jag skulle vilja säga tack vare mulet och ingen sol!!
Danke!
Varför jag höll ISO 200 och 400 berodde på ETT: Jag ville hålla slutartider från 250-400 för att få lite fart men mest skärpa på föremålet. Med ISO 100 skulle jag hamna på hälften av slutartiderna. TVÅ: När jag ökade till 400 var det rejält med tunga moln i skyn. TRE: Mellan ISO 100 och 200 ser man i stort ingen skillnad på bilderna om man inte förstorar 200%, tycker jag iaf. När man kommer upp i 400 kan man börja ana brus när man ser bilden i 100%.
Är det fartkänsla du vill ha så ska du ner under 1/250 i slutartid.Å man tackar så mkt för sådan info, det är just fartkänslan jag vill bli bättre på för nu känns det som om hojarna står stilla!
Är det lättare att få fartkänsla om man står längre från hojen och panorerar med mer zoom?3065186Är det fartkänsla du vill ha så ska du ner under 1/250 i slutartid.
Är det lättare att få fartkänsla om man står längre från hojen och panorerar med mer zoom?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|