Tog en ganska skoj bild på en humla idag.
Va ute o fota med in 400d+ 2.8 70-200 och efter typ 20 foton så fick jag upp Err99. Det står att man ska stänga av o starta igen men får felet direkt igen när jag försöker knäppa. Nån som vet vad det betyder och varför?
Va ute o fota med in 400d+ 2.8 70-200 och efter typ 20 foton så fick jag upp Err99. Det står att man ska stänga av o starta igen men får felet direkt igen när jag försöker knäppa. Nån som vet vad det betyder och varför?
Hur mycket har du fotat med den där kombinationen?Objektivet är några månder o kameran köpte jag i julas. Jävla fan, sånt här ska inte hända när man lägger en sån summa pengar.
Grabbs..var kränger man ett Canon f2.8 70-200 IS L-serie objektiv lättast? Använder det alltför sällan och har mer utgifter än inkomster...så något måste väck!
I stortsett oanvänt, köpt förra året.
Blocket?
Blocket eller fotosidan.se
Pris???
Fler än du som "annonserat" objektiv i den här tråden. Inget skäl vara blyg för det.Skrev inget pris för då trodde jag att det blev reklam eller nått..
men visst eftersom det är så välbevarat och fint tänkte jag be om 17 500
Skrev inget pris för då trodde jag att det blev reklam eller nått..
men visst eftersom det är så välbevarat och fint tänkte jag be om 17 500
Näe...17500 för ett år gammal glugg (även om det är en canon 2.8 L IS) så, nää, det är liiiite mkt. Man hittar liknande gluggar för 14000 beggat. I bra skick.
Ok..då vet jag! Rätt fett prisfall på ett år då :O
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |